Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης
Ενδοσχολική αλληλοεπιμόρφωση καθηγητριών Γαλλικής Γλώσσας

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης κ. Ευφροσύνη Γεώργα, στις 2 Σεπτεμβρίου 2024, παρακολούθησε επιμόρφωση, διάρκειας 2 ωρών, με θέμα τη διδακτική προσέγγιση τού νέου βιβλίου «Hourra!1» που διδάσκονται από φέτος οι μαθητές-τριες τής Γ΄ τάξης και την οποία πραγματοποίησε στα Σχολεία τού Ψυχικού ο Hugues Denisot, συγγραφέας τού βιβλίου.

"Το πρόσφορο Θύμα": μια ψυχολογική προσέγγιση

Διαβάστε περισσότερα, εδώ.

Continuous learning...
Διαβάστε περισσότερα, εδώ.
Συμμετοχή καθηγήτριας ως εισηγήτριας στο 1ο Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας του Β’ Αρσακείου - Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Γεώργα Ευφροσύνη συμμετείχε στις εργασίες του 1oυ Διεθνούς Παιδαγωγικού Συνεδρίου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας, με θέμα «Σχολικό κλίμα : Σύγχρονες προκλήσεις και προοπτικές» το οποίο πραγματοποιήθηκε από 25 έως 26 Μαΐου 2024, στην Κατερίνη. Στο συνέδριο παρουσίασε εισήγηση με θέμα "Αξιοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στα Ευρωπαϊκά προγράμματα eTwinning : Καινοτόμες δράσεις στο μάθημα της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση".

Απόκτηση Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Ευφροσύνη Γεώργα, στις 22 Ιουλίου 2024, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις μεταπτυχιακές σπουδές της στις «Επιστήμες της Αγωγής» τής Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών τού Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου της Πάτρας, αποκτώντας το δεύτερο Μεταπτυχιακό της Δίπλωμα Ειδίκευσης.

«Μια Αισιόδοξη, Υγιής και Ευτυχισμένη Ζωή και Εκπαίδευση / Οδηγός για Εκπαιδευτικούς»

Η Διευθύντρια τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Μίνα Λουκαδάκου και η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας κ. Ευφροσύνη Γεώργα παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό σεμινάριο για την ενίσχυση της ψυχικής υγείας των μαθητών/τριών στην μετά COVID-19 εποχή και συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή του οδηγού «Μια Αισιόδοξη, Υγιής και Ευτυχισμένη Ζωή και Εκπαίδευση / Οδηγός για Εκπαιδευτικούς» του ευρωπαϊκού προγράμματος «Εφαρμογή Ποιοτικών Πρακτικών Ψυχικής Υγείας - MENTALITY» κατά το σχολικό έτος 2023-2024.

«MYP and PBL, promoting the SDGs (Sustainable Development Goals by UN)»

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας του Β’ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Ευφροσύνη Γεώργα, το Σάββατο 1η Ιουνίου 2024, παρακολούθησε το επιμορφωτικό σεμινάριο, διάρκειας τριών διδακτικών ωρών, με θέμα «MYP and PBL, promoting the SDGs (Sustainable Development Goals by UN)» στο πλαίσιο του κύκλου μαθημάτων Teachers Training Teachers του προγράμματος EDUCATE THE EDUCATORS, που διοργανώνει η Διεύθυνση του Κολλεγίου Αθηνών.

“Γιατί είναι τόσο δύσκολο να πω ‘όχι’ : ο ρόλος της διεκδικητικότητας στην αποτελεσματική επικοινωνία”

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Γεώργα Ευφροσύνη, την Τετάρτη 10/07/2024, παρακολούθησε την διαδικτυακή επιμόρφωση, διάρκειας 2 ωρών, με τίτλο “Γιατί είναι τόσο δύσκολο να πω ‘όχι’ : ο ρόλος της διεκδικητικότητας στην αποτελεσματική επικοινωνία” που διοργάνωσε το Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης (ΚεΣυΨΥ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

European Commission's webinar on Understanding, preventing and responding to cyberbullying

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Γεώργα Ευφροσύνη, στις 24 Μαΐου 2024, παρακολούθησε διαδικτυακό σεμινάριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την κατανόηση, την πρόληψη και την αντιμετώπιση του διαδικτυακού εκφοβισμού.

Διαδικτυακή αξιολόγηση τού ευρωπαϊκού προγράμματος «MENTALITY»

Μετά την ολοκλήρωση τής τρέχουσας σχολικής χρονιάς και τής συμμετοχής της στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Εφαρμογή Ποιοτικών Πρακτικών Ψυχικής Υγείας - MENTALITY», η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Ευφροσύνη Γεώργα πήρε μέρος στη διαδικτυακη συζήτηση αξιολόγησης τού προγράμματος, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 και στόχευε στην αξιολόγηση τής πιλοτικής εφαρμογής τού οδηγού στην Ελλάδα, μέσα από τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών.