…Θε μου Πρωτομάστορα, μέσα στις πασχαλιές και Συ Θε μου Πρωτομάστορα, μύρισες την Ανάσταση. Οδυσσέας Ελύτης Άξιον Εστί, Τα Πάθη, Ανάγνωσμα Δεύτερο Ευχόμαστε με τη θέρμη της ελπίδας που μας χαρίζουν τα μάτια των παιδιών μας «Καλή Ανάσταση» στις καρδιές όλων μας! |
μας σιγοψιθύρισαν : … «Όπου διαβείς, το διάβα σου βάζει παντού σημάδια, στις μέρες βάζει ισκιώματα, φεγγάρια στα σκοτάδια»… (Κ. Παλαμάς) |
μας υπενθύμισαν : …«Τα πρόσωπα των παιδιών είναι πατρίδες φερμένες εδώ απ' τα τέσσερα σημεία της γης για ένα διάλογο αγάπης»… (Ν. Βρεττάκος) |
μας αφύπνισαν : … «Αν θέλεις να λέγεσαι Άνθρωπος δεν θα πάψεις ούτε στιγμή ν΄ αγωνίζεσαι για την ειρήνη και για το δίκαιο»... (Τ. Λειβαδίτης) |
μας έκλεισαν το μάτι: … «τέτοιο τρελό βαπόρι τρελοβάπορο
χρόνους μας ταξιδεύει δε βουλιάξαμε…
Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε
μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε
κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα
παντοτινό τον Ήλιο τον Ηλιάτορα.» (Οδ. Ελύτης)
|
Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016, Ημέρα Συγγραφέων… Γιορτή Βιβλίου για το Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Πατρών!
Οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά αγαπημένους συγγραφείς. Συγγραφείς βιβλίων που με τις δασκάλες τους διάβασαν και επεξεργάστηκαν τις ώρες Φιλαναγνωσίας του Γενάρη. |
||
|
Κάντε κλικ για να μεγενθύνετε την εικόνα | |
Συγγραφείς βιβλίων που μας ταξίδεψαν πίσω στον χρόνο και μας βοήθησαν με όχημα την αύρα του παραμυθιού και της μυθιστορηματικής αφήγησης να ανακαλύψουμε τις ρίζες μας, τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό αλλά και την πιο πρόσφατη ιστορία μας. Συγγραφείς βιβλίων για τις αληθινές αξίες της ζωής, όπως η αλληλεγγύη, η μοιρασιά, η προσφορά και η αγάπη.
«Η γοργόνα Κυμοθόη», «ο πρίγκιπας με τα κρίνα», «το παραμύθι με τις ξεχασμένες λέξεις», «η χάρτινη αγκαλιά», «το νησί της Χαράς», το «Χειμωνόσπιτο» μάς βοήθησαν να ψηλαφίσουμε ένα νόημα ζωής πιο βαθύ που γαληνεύει παιδιά και μεγάλους, μας βοήθησαν να χρωματίσουμε τα όνειρά μας μακριά από το γκρίζο της καθημερινότητας. Ίσως γιατί όλα μαζί φτιάχνουν ένα παραμύθι που καθένας λαχταρά να είναι αληθινό και να πορεύεται μέσα σ’ αυτό… |
||