Το καλοκαίρι έφτασε και, λίγο πριν από την ολοκλήρωση τού σχολικού έτους, τα προνήπια τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ψυχικού έπαιξαν, γέλασαν και ανακάλυψαν πολλές και ευχάριστες εκπλήξεις!
Την Τετάρτη 5 και την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024 τα νήπια τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ψυχικού επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Βραυρώνας. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στις πέντε ανακαινισμένες αίθουσες τού μουσείου, στις οποίες εκτίθενται τα πλούσια ευρήματα τού ιερού τής Βραυρωνίας Αρτέμιδος και τής Στοάς των Άρκτων.
Το Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ψυχικού είναι το μοναδικό Νηπιαγωγείο στον νομό Αττικής, το οποίο, χάρις στις δράσεις τις οποίες πραγματοποιεί από το 2017, συγκαταλέγεται στην επίσημη, επικαιροποιημένη λίστα τού Δικτύου ASPnet Schools τής UNESCO (ASPnet/Associated Schools Project Network). Πρόκειται για ένα παγκόσμιο δίκτυο, στο οποίο συμμετέχουν σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Το τέλος τής σχολικής χρονιάς 2023-2024 πλησιάζει και τα παιδιά τού τμήματος νηπίων Ν.3 τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ψυχικού ανυπομονούν, αλλά και ανησυχούν για την πρώτη τους χρονιά στο Δημοτικό Σχολείο.
Τα παιδιά γνωρίζουν τούς χώρους τού «μεγάλου σχολείου», αφού έχουν κάνει πολλούς περιπάτους με τη νηπιαγωγό τους κ. Ζαφείρα Ντούλη, αλλά δεν είναι αυτό που τα ανησυχεί. Έχουν απορίες για το πώς θα είναι η σχολική ζωή τους, τι θα αλλάξει, τι θα θυμίζει το Νηπιαγωγείο τους, αν θα κάνουν εύκολα καινούργιες φιλίες και αν θα περνούν όμορφα...
Τα προνήπια και τα νήπια τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ψυχικού, σε κάθε τμήμα, φιλοτέχνησαν, με τη βοήθεια των νηπιαγωγών τους, πασχαλινές κάρτες και καλάθια.
Με αφορμή την επίσκεψή τους, τον Φεβρουάριο 2024, στο Κέντρο Ελληνικής Κεραμικής, τα νήπια τού τμήματος Ν.2 τού Αρσακείου Νηπαιγωγείου Ψυχικού επιχείρησαν ένα μικρό πέρασμα στην Αρχαία Ελλάδα και μελέτησαν, με τη βοήθεια εποπτικού υλικού, σκηνές από την καθημερινότητα των προγόνων μας, όπως αυτές αποτυπώνονται σε παραστάσεις διασωθέντων αγγείων.
Τα νήπια τού τμήματος Ν.2 τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ψυχικού, με καλή διάθεση, πολλές απορίες αλλά και λίγη αγωνία, συζητούν συχνά για το δημοτικό δχολείο και τα επόμενα βήματά τους στη σχολική ζωή. Στην ερώτηση τής νηπιαγωγού τους κ. Μαρίνας Παπατζανάκη αν θα ήθελαν να συναντηθούν με τα μεγαλύτερα παιδιά για να μιλήσουν και να κάνουν κάτι μαζί, η απάντηση ήταν ομόφωνα θετική και οι ιδέες για το τι θα μπορούσαν να κάνουν έπεσαν βροχή! Με δημοκρατικές διαδικασίες, επικράτησε η πρόταση συμμαθήτριάς τους να φυτέψουν μαζί ένα δέντρο.