Oι Βιβλιοθήκες της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας διαθέτουν πλέον τον Κατάλογό τους στο διαδίκτυο μέσω της Υπηρεσίας openABEKT του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ), ενισχύοντας την ανοικτή και ελεύθερη πρόσβαση των μελών της…
Με αφορμή τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 οι Βιβλιοθήκες των Αρσακείων παρουσίασαν έκθεση τεκμηρίων σχετικά με τον πόλεμο του ΄40, την Κατοχή και γενικότερα τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Πώς γιόρταζαν το Πάσχα οι επαναστατημένοι Έλληνες – Αυθεντικές μαρτυρίες από ιστορικές πηγές – Μοναδικό τεκμήριο για τον πρώτο εορτασμό του ελεύθερου έθνους το 1822!
Με αφορμή την επέτειο του ΟΧΙ οι Βιβλιοθήκες των Αρσακείων Σχολείων, Ψυχικού, Εκάλης, Πατρών, Θεσσαλονίκης και Ιωαννίνων, ετοίμασαν ένα πολύπλευρο αφιέρωμα στην 28η Οκτωβρίου 1940 και στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο αξιοποιώντας τα τεκμήριά τους αλλά και τη δημιουργικότητα των βιβλιοθηκονόμων τους. Το υλικό της φετινής δυναμικής και συντονισμένης συμβολής των Βιβλιοθηκών των Αρσακείων στην επέτειο αποτέλεσε τη βάση του εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ενημέρωση των μαθητών στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων.
Εν όψει της γιορτής των Χριστουγέννων μια εξαιρετική δραστηριότητα πραγματοποιείται για μια ακόμα φορά από τη Βιβλιοθήκη των Αρσακείων Τοσιτσείων Σχολείων της Εκάλης από 13 έως και 20 Δεκεμβρίου 2019.
Χαιρετισμός από τη Διευθύντρια: λίγα λόγια για τη φυσιογνωμία τού σχολείου μας
Ο ρόλος του σχολείου
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο, ασφαλές και χαρούμενο περιβάλλον, όπου ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ευθύνες, συνεργαζόμενος και δημιουργώντας.
Ποιοτική διδακτική διαδικασία
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να επιδιώκει την όλο και πιο ποιοτική διδακτική διαδικασία στο καθημερινό σχολικό πρόγραμμα, να ενθαρρύνει πειραματικές μεθόδους διδασκαλίας, να προσφέρει δυνατότητες για βιωματική μάθηση, να δημιουργεί συνθήκες κατάλληλες για καινοτόμες δραστηριότητες με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας.
Ευκαιρίες για ενασχόληση με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να δίνει ευκαιρίες για ενασχόληση με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό, να αναζητά τις ιδιαίτερες κλίσεις και να αναπτύσσει τις ιδιαίτερες ικανότητες των μαθητών, να σχεδιάζει δραστηριότητες που προσφέρουν γνώσεις, εμπειρίες και ψυχαγωγία.
Νέες δυνατότητες και τεχνολογία
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να εκσυγχρονίζεται και να αξιοποιεί τις νέες δυνατότητες που θέτει στην υπηρεσία της μάθησης η τεχνολογία.
Συνεργασίες με άλλα σχολεία και φορείς
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ανοιχτό στην κοινωνία, να επηρεάζει θετικά με τις δράσεις του τον κόσμο που το περιβάλλει, να είναι πρόθυμο για συνεργασίες με άλλα σχολεία και φορείς, εκπαιδευτικούς, επιστημονικούς, πολιτιστικούς, κοινωνικούς.
Το σχολείο προβάλλει πρότυπα
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να εμπνέει υψηλές αξίες και να προβάλλει ως πρότυπα ανθρώπους, οι οποίοι με τη ζωή και το έργο τους συνέβαλαν στη βελτίωση του ανθρώπου και στην εξέλιξη του πολιτισμού του.
Χώρος ελεύθερης έκφρασης
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι χώρος ελεύθερης έκφρασης, μέσα στον οποίο καλλιεργείται ο σεβασμός, η συνεργασία και οι καλές σχέσεις ανάμεσα σε όλη την εκπαιδευτική οικογένεια, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.
Χώρος έμπνευσης, δημιουργίας, επικοινωνίας και χαράς
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι χώρος έμπνευσης, δημιουργίας, επικοινωνίας και χαράς για τους εκπαιδευτικούς και για τους μαθητές.
Σας καλωσορίζουμε στο Β΄ Αρσάκειο–Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης και σας καλούμε να μας γνωρίσετε μέσα από την ιστοσελίδα μας.
Καλοτάξιδη η νέα σχολική χρονιά, με υγεία, δύναμη, χαρά και δημιουργία!
Χαιρετισμός από τη Διευθύντρια: λίγα λόγια για τη φυσιογνωμία τού σχολείου μας
Ο ρόλος του σχολείου
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο, ασφαλές και χαρούμενο περιβάλλον, όπου ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ευθύνες, συνεργαζόμενος και δημιουργώντας.
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο, ασφαλές και χαρούμενο περιβάλλον, όπου ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ευθύνες, συνεργαζόμενος και δημιουργώντας.