Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30
Η δασκάλα μας ανακοινώνει:
Θα πάμε στο γυμνάσιο,
θα δείτε το χώρο του Σχολείου να μεγαλώνει
και πως δεν έχει μεγάλη διαφορά
από του δημοτικού τα παχιά σκαλιά
που ανεβαίνατε για έξι ολόκληρες χρονιές
και έχουν πατήσει τόσες γενιές !

Θα ανακαλύψετε μυστικά,
που με την δική σας την σειρά
θα αποκαλύψετε στα δικά σας τα παιδιά
όταν θα φτάσουν στην ηλικία
να καταλαβαίνουν τη σοφία
και να ανεβαίνουν τα σκαλιά,
που όταν ήτανε μικρές
περπατούσανε στις σκάλες…

1

2
Και που μάθατε να λέτε
την προπαίδεια… και να κλαίτε
που τέλειωσε το Δημοτικό,
και που με μεγάλη Αγκαλιά,
σας περιμένουν καινούργιες δασκάλες
να σας μάθουν μυστικά
που θα αποκαλύψετε στα δικά σας τα παιδιά
που θα τα αποκαλύψουν και αυτά
σε όλου του κόσμου τα παιδιά
για να μάθει όλη η Γη
πως… το Γυμνάσιο είναι καινούρια αρχή.

Γιατί της Γνώσης τα φτερά
θα πετούν με σιγουριά
για να την δώσουν στα παιδιά
που αγχώνονται τρομερά
με την ιδέα της Αρχής
που κυριαρχεί στην επιφάνεια της Γης.

Ποίημα από τη  μαθήτρια Ρέα  Σχοινά
τής Στ΄ 2 τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με αφορμή την επίσκεψη των μαθητών στο  Γυμνάσιο

Μια φορά κι έναν καιρό… χρόνια πριν οι μαθητές πήγαιναν στο σχολείο

 κρατώντας πάνινη ή δερμάτινη τσάντα, έγραφαν στην πλάκα με το κοντύλι ,

κάθονταν σε ξύλινα θρανία, έκαναν μάθημα πρωί και  απόγευμα…

 ακόμα  και το Σάββατο!

Αυτά τα παιδιά μάς δίνουν το χέρι για να ταξιδέψουμε…

στο άλλοτε αλλά και στο σήμερα.

Κοινός τόπος; Το Αρσάκειο Ψυχικού!


Με αυτά τα λόγια οι μαθητές της Ε1 τάξης υποδέχθηκαν στο θέατρο των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016 τους συμμαθητές τους, τους δασκάλους τους και τους γονείς τους για να τους παρουσιάσουν μια όμορφη γιορτή, γεμάτη σχολικές εικόνες, σκέψεις και συναισθήματα. Οι μαθητές της Ε2 τάξης πλαισίωσαν με τα τραγούδια τους την παράσταση.

Νομίζατε πως ήμαστε  για πάντα μας δασκάλες;
Υπήρξαμε κι εμείς παιδιά, στις εποχές τις άλλες…

Στο δεύτερο μέρος, όλοι οι δάσκαλοι μίλησαν… έμμετρα για τα δικές τους αναμνήσεις παρουσιάζοντας, ένας ένας, και μία δική του φωτογραφία από τα σχολικά του χρόνια. Στο τέλος της εκδήλωσης η νοσταλγία για τα χρόνια τα σχολικά κυριάρχησε σε μικρούς και μεγάλους. 

1 2 3
Κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση
xmas wishes
1360

Νοέμβριος! Το φθινόπωρο σιωπηλά  έχει μπει για τα καλά  στη ζωή μας…
…όχι όμως και στην καρδιά  μας!
Η δύναμη της προσφοράς και της αγάπης…
μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε μέσα μας πάντα την «άνοιξη».
Αντλούμε δύναμη από το χαμόγελο των παιδιών μας και
 μαζί τους μαθαίνουμε πώς…
να γινόμαστε κάθε ημέρα «καλοί άγγελοι» για κάποιον… με χίλιους τρόπους…
Αυτόν το μήνα, λοιπόν,  τα Αρσάκεια Δημοτικά Σχολεία Ψυχικού
θα εντάξουμε τον εθελοντισμό,
 ως ειδικό στόχο σε όλες τις σχολικές μας  δραστηριότητες. 
Θέλουμε να βιώσουν τα παιδιά μας το μήνυμα
πως ο κόσμος θα γίνει καλύτερος…
αν ενημερωθούμε για το δράμα που ζουν εκατομμύρια ξεριζωμένοι συνάνθρωποί μας,
αν ενδιαφερθούμε για τα προβλήματα και τις ανάγκες του άλλου,
αν καλλιεργήσουμε την αλληλεγγύη και το σεβασμό μεταξύ των ανθρώπων.
Ως δάσκαλοί τους ξέρουμε καλά πως…
 ένα παιδί  που μαθαίνει την προσφορά από την τρυφερή του ηλικία,  
θα γίνει ένας υπεύθυνος, ενεργός πολίτης
που θα ενδιαφέρεται και θα νοιάζεται για όλα γύρω του.
Τότε, θα υπάρχει ελπίδα πως κάτι θα αλλάξει…
Καλή δύναμη! Καλό μήνα σε όλους!

Η Διευθύντρια
Β. Ροδοπούλου
1 2
Κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση  
Αγαπητοί γονείς,

Το πρώτο χτύπημα του κουδουνιού ακούγεται γλυκόηχο και ευχάριστο, καθώς η Αρσακειακή Οικογένεια υποδέχεται τους γνώριμους μαθητές και καλωσορίζει τους νέους με την απεριόριστη αγάπη, το αμέριστο ενδιαφέρον και την αφοσίωση των δασκάλων, που παίρνουν τη ζωντάνια τους και την κάνουν έμπνευση, για να τους μιλήσουν για αξίες σημαντικές και ανυπέρβλητες: ελευθερία, ειρήνη, κοινωνική δικαιοσύνη, σεβασμός, αλληλεγγύη.

Με τη δύναμη που μας δίνουν τα βλέμματα των παιδιών μας, βλέμματα που υπόσχονται το πιο ωραίο και το πιο αισιόδοξο,  ας θέσουμε τους στόχους που δίνουν νόημα στην καθημερινότητά μας, οδηγούν τις σκέψεις μας, ελευθερώνουν την ενεργητικότητά μας και μας γεμίζουν ελπίδες, μιας… και σκοπός τής ζωής είναι μια ζωή με σκοπό.

Τη φετινή χρονιά, που συμπληρώνονται 180 χρόνια προσφοράς των Αρσακείων Σχολείων στην ουσιαστική, ποιοτική μόρφωση και αγωγή των παιδιών, ευχόμαστε η σχολική πραγματικότητα να είναι γεμάτη προκλήσεις, θέληση, συνεργασία, δημιουργία.



Η Διευθύντρια

και

το Διδακτικό προσωπικό

 του Β΄ Αρσακείου Δημοτικού
1182a
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
1168
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
1155

Υποκατηγορίες

Η τέχνη, ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας, είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική, ως μορφή τέχνης, είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας, η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφραστούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα αυτή η δημιουργική διαδικασία τα βοηθάει σιγά σιγά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχθούν τις διάφορες πτυχές τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο τής αξιοποίησης τής παιδευτικής αυτής διαδικασίας και τής ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη, φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα και κολλάζ με ποικίλη θεματολογία.