Την Τρίτη 12 Απριλίου 2022 οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού επισκέφθηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή και παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα «Δεινόσαυροι στο υπόγειο τού Μουσείου» και «9 έντομα και 1 αράχνη».
Την Πέμπτη 7 Απριλίου 2022 οι μαθητές τής Ε΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού επισκέφθηκαν το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, όπου παρακολούθησαν στη θόλο εικονικής πραγματικότητας ψηφιακή προβολή με θέμα «Αγία Σοφία: 1500 Χρόνια Ιστορίας».
Οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Γ΄Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, την Παρασκευή 1η Απριλίου 2022, επισκέφθηκαν την Παιδική Βιβλιοθήκη των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου.
Στο Γ΄ Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ψυχικού οι μαθητές υποδέχθηκαν τον Απρίλιο με τον πιο δημιουργικό τρόπο...
Την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022 οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου επισκέφθηκαν το Μουσείο Πειραμάτων και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προσέχω, φροντίζω, ανακυκλώνω».
Στις 15 και στις 22 Μαρτίου 2022 οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Γ΄Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού επισκέφθηκαν το Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού.
Το μουσείο αποτελεί έργο ζωής τής Μικρασιάτισσας Φιλιώς Χαϊδεμένου, που είδε την πατρίδα της ρημαγμένη και ορκίστηκε να μην ξεχαστεί ο τόπος της ποτέ...
Την Τρίτη 16 Μαρτίου 2022 οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού επισκέφθηκαν την Πινακοθήκη Κουβουτσάκη.
Την Τρίτη 1η Μαρτίου 2022 οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού επισκέφθηκαν το Μουσείο Ορυκτολογίας και Πετρολογίας τού Πανεπιστημίου Αθηνών και ξεναγήθηκαν στη συλλογή του.
Την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022 επισκέφθηκε το Γ΄ Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ψυχικού η ψυχολόγος από τον οργανισμό "Το Χαμόγελο τού Παιδιού" κ. Χαρδαλούπα, η οποία πραγματοποίησε πρόγραμμα πρόληψης με θέμα "Δικαιώματα τού Παιδιού - Εθελοντισμός".
Την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Από την εμπειρία τής ζυγαριάς στη σχέση τής ισότητας και τις πράξεις των αριθμών».