Αρχικά κατασκεύασαν μια ξύλινη πυραμίδα με ομοιώματα τροφίμων.
Πληροφορήθηκαν σχετικά με τις διατροφικές ομάδες και τα θρεπτικά συστατικά των τροφών κάθε ομάδας.
Εν συνεχεία συζήτησαν την αναγκαιότητα των γευμάτων κατά τη διάρκεια τής ημέρας, και το κάθε παιδί κατέγραψε τα δικά του υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα.
Έπειτα εργάστηκαν ομαδικά με στόχο την καταγραφή των προϊόντων που παράγονται σε διάφορα μέρη τής Ελλάδας, καθώς και την εποχή παραγωγής τους.
Έτσι κατασκεύασαν τον "παραγωγικό χάρτη" τής Ελλάδας και το "αλφαβητάρι τής διατροφής".
Τέλος, αξιοποιώντας όλα όσα έμαθαν μέσω των εκπαιδευτικών δράσεων, το κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του βιβλίο διατροφής!
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/37401-pagkosmia-hmera-diatrofhs-78#sigProId9768570acf
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/37401-pagkosmia-hmera-diatrofhs-78#sigProId9768570acf