Το Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021 οι καθηγητές και καθηγήτριες Γερμανικής Γλώσσας των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων, κ. Θ. Αρταβάνη, Α. Γκόγκα, Ε. Δεμέστιχα, Α. Κεφαλά, Δ. Κουτρομάνου, Α. Μεταλληνού, Ε. Οικονομίδου, Α. Παπασταθοπούλου και Α. Χαρίση (από τα Αρσάκεια Ψυχικού), Χρ. Ζαχμάνογλου, Φ. Ματθαίου, Μ. Μπούσκου, Α. Ναξάκη, Κ. Σαρλή, Α. Σιδηροπούλου, Μ. Φωτιάδη (από τα Αρσάκεια Εκάλης), Χρ. Αλεξάνδρου, Μ. Αποσιάδου, Δ. Σιγανίδου, Χρ. Φόρστερ (από τα Αρσάκεια Θεσσαλονίκης), Ε. Βούτσια, Ε. Τερζή, (από το Αρσάκειο Πατρών), Α. Γκόλιας, Β. Τώνη (από το Αρσάκειο Ιωαννίνων) παρακολούθησαν διαδικτυακή επιμόρφωση από τη δρα Σοφία Π. Τσακαλίδου, υποψήφια μεταδιδάκτορα και επιστημονική συνεργάτιδα τού Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας τού Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και συμμετείχαν σε διαδικτυακό εργαστήριο σχετικά με τη διδασκαλία των Γερμανικών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και τη διαχείριση τής ετερογένειας στην τάξη μικτών ικανοτήτων.
Συγκεκριμένα παρουσιάστηκε εισήγηση με θέμα τη διαφοροποίηση τής διδασκαλίας τής Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας, και έγινε εκτενής αναφορά στις δυσκολίες που συναντούν οι μαθητές με δυσλεξία στο μάθημα των Γερμανικών.
Επίσης, πραγματοποιήθηκε workshop με θέμα τον συνδυασμό τής μεθόδου συνεργατικής συναρμολόγησης (jigsaw classroom) με το μοντέλο Frayer (γραφικός οργανωτής) στο μάθημα τής Ξένης Γλώσσας.
Το webinar διοργανώθηκε από τον Συντονισμό τής Γερμανικής Γλώσσας των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων.