Το Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021, ώρα 11.00-13.00, οι καθηγήτριες/καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων Ψυχικού (Θ. Αρταβάνη, Α. Γκόγκα, Ε. Δεμέστιχα, Α. Κεφαλά, Δ. Κουτρομάνου, Α. Μεταλληνού, Ε. Οικονομίδου, Α. Παπασταθοπούλου, Α. Χαρίση), Εκάλης (Χρ. Ζαχμάνογλου, Φ. Ματθαίου, Μ. Μπούσκου, Α. Ναξάκη, Κ. Σαρλή, Α. Σιδηροπούλου, Μ. Φωτιάδη), Θεσσαλονίκης (Χρ. Αλεξάνδρου, Μ. Αποσιάδου, Δ. Σιγανίδου, Χρ. Φόρστερ), Πατρών (Ε. Βούτσια, Ε. Τερζή), Ιωαννίνων (Α. Γκόλιας, Β. Τώνη) παρακολούθησαν διαδικτυακή επιμόρφωση από την Δρ. Σοφία Π. Τσακαλίδου, Υποψήφια μεταδιδάκτορα και επιστημονική συνεργάτιδα του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και συμμετείχαν σε διαδικτυακό εργαστήριο σχετικά με την διδασκαλία των Γερμανικών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και τη διαχείριση της ετερογένειας στην τάξη μικτών ικανοτήτων.
Συγκεκριμένα παρουσιάστηκε εισήγηση με θέμα τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας- και έγινε εκτενής αναφορά στις δυσκολίες που συναντούν οι μαθητές με δυσλεξία στο μάθημα των Γερμανικών. Επίσης, πραγματοποιήθηκε workshop με θέμα τον συνδυασμό της μεθόδου συνεργατικής συναρμολόγησης (jigsaw classroom) με τη μοντέλο Frayer (γραφικός οργανωτής) στο μάθημα της ξένης γλώσσας.
Το webinar διοργανώθηκε από τον Συντονισμό της Γερμανικής Γλώσσας των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων.