Με αφορμή τη βιωματική δραστηριότητα “Το βιβλίο μου : Μ΄αρέσει…/ Δεν μ΄αρέσει…”  τής μεθόδου που διδάσκονται (“ZIG ZAG 1”, unité 3, p. 33), oι μαθητές  τής Γ΄ τάξης τού Δ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ξένη γλώσσα, κατασκεύασαν το δικό τους βιβλίο με τις προτιμήσεις τους συντάσσοντας μικρές, απλές φρασούλες και πλαισιώνοντάς τες με σκίτσα και ζωγραφιές.


Στη συνέχεια, οι μαθητές, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους κ. Γεώργα Έφης, το παρουσίασαν μέσα στην τάξη και μοιράστηκαν τις απόψεις τους με τους συμμαθητές τους.
Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές συστηματοποίησαν κι εμπέδωσαν τις γλωσσικές κι επικοινωνιακές δομές τής ενότητας με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο και ανταποκρίθηκαν με απόλυτη επιτυχία στην επίτευξη των στόχων της που είναι οι εξής : α) γλωσσικοί (μαθαίνω τις ονομασίες των τροφίμων και τα άρθρα που τις συνοδεύουν, χρησιμοποιώ το ρήμα “aimer” στην κατάφαση και στην άρνηση, συντάσσω μικρές φράσεις, εξασκούμαι στην προφορά των λέξεων και στον σωστό τονισμό των φράσεων), β) επικοινωνιακοί (λέω τι μου αρέσει και τι όχι απεικονίζοντάς το με σκίτσα και εικόνες με τις αντίστοιχες φρασούλες, παίρνω τον λόγο και παρουσιάζω το βιβλίο μου δημόσια μέσα στην τάξη εκφράζοντας τις προτιμήσεις και τα γούστα μου) και γ) πραγματολογικοί (ακολουθώ τις οδηγίες που μου δίνονται για τη δημιουργία του βιβλίου μου, μαθαίνω τα απαραίτητα υλικά για την κατασκευή του, όπως φύλλα χαρτιού, ψαλίδι, ξυλομπογιές, κόλλα και χαρτόνια, ονομάζω τα στάδια της διαδικασίας, όπως σχεδιάζω, χρωματίζω, κόβω, κολλώ και γράφω).
Τέλος, αυτού τού είδους οι  βιωματικές δραστηριότητες βοηθούν τους μαθητές να μάθουν να ακούνε, να κατανοούν, να συγκρίνουν, να προφέρουν με σωστό τρόπο, να ανακαλύπτουν τις πρωτότυπες ιδέες των άλλων και να εκφράζονται τονώνοντας, έτσι, την αυτοπεποίθησή τους και τη δημιουργικότητά τους.