«Σκέφτομαι... εκφράζομαι... επικοινωνώ... Καλλιεργώντας τις προφορικές και επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών».
Το σεμινάριο, διάρκειας τριών τρίωρων συναντήσεων, διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας, από την υπεύθυνη πολιτιστικών θεμάτων, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας ( Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε).
Τα θέματα των τριών συναντήσεων ήταν τα εξής:
- «Ρητορική τέχνη σημαίνει επικοινωνία: Διαβάζω εκφραστικά, μιλώ αυθόρμητα, επιχειρηματολογώ αποτελεσματικά»
Εμψυχώτριαη κ. Φωτεινή Εγγλέζου, δρ Διδακτικής Γλώσσας και Ρητορικής, διευθύντρια στο 2ο Δ.Σ. Γλυφάδας, πρόεδρος τού Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε) - «Από τη λέξη στην αφήγηση και τη δημιουργία ιστοριών μέσα στη σχολική τάξη»
Εμψυχωτής ο κ. Δημήτρης Μάλλης, εκπαιδευτικός, αφηγητής και μέλος τού Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε) - «Θέατρο και Επικοινωνία: Η συμβολή τού θεάτρου στη διεύρυνση των γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων μαθητών προσχολικής και σχολικής ηλικίας»
Εμψυχώτρια η κ. Ιωάννα Μενδρινού, δρ Θεατρολογίας, νηπιαγωγός, ειδική γραμματέας τού Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας ( Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε)