Μετά την προβολή επεξεργάστηκαν σχετικό φυλλάδιο, από το οποίο άντλησαν πληροφορίες για την οικογένεια Barbapapa. Έμαθαν πολλά στοιχεία για τον μπαμπά, τη μαμά καθώς και τα 7 παιδιά τους: τα 3 κορίτσια (Barbabelle, Barbalala, Barbotine) και τα 4 αγόρια (Barbidou, Barbibul, Barbidur, Barbouille), σχετικά με την εξωτερική τους εμφάνιση και τον χαρακτήρα τους. Στην συνέχεια, οι μαθητές παρουσίασαν αυτούς τους ήρωες.
Οι μαθητές τού τμήματος τής κ. Έλενας Βιολάρη ασχολήθηκαν με τη δημιουργία χάρτινων ομοιωμάτων, τα οποία, αφού χρωμάτισαν, γέμισαν με κομμάτια εφημερίδας, προκειμένου να αποκτήσουν το αχλαδοειδές σχήμα των Barbapapa, έγραψαν πάνω σε καρτελάκια προτάσεις σχετικές με τους ήρωες (όπως το όνομά τους, τον χαρακτήρα τους, τις προτιμήσεις τους) και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους (Α΄ και Γ΄ Δημοτικά).
Στο τμήμα τής κ. Έφης Γεώργα οι μαθητές κατασκεύασαν μακέτες τις οποίες χρωμάτισαν και, στη συνέχεια, με την τεχνική τής παντομίμας, κάθε μαθητής παρουσίασε στην τάξη τον ήρωά του με παραστατικό τρόπο (Α΄, Β΄ και Γ΄ Δημοτικά).
Τέλος, οι μαθητές τού τμήματος τής κ. Ξένιας Κωττάκη, ανά ομάδες, παρουσίασαν προφορικά τα μέλη τής οικογένειας Barbapapa και ζωγράφισαν αντίστοιχες εικόνες, τις οποίες τοποθέτησαν σε ένα ενιαίο ντοσιέ, δημιουργώντας το άλμπουμ φωτογραφιών τής οικογένειας (Γ΄ Δημοτικό).
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/foreign-languages-new/french/student-activities/25421-katskevazw-kai-parousiazw-thn-oikogeneia-barbapapa#sigProIddf2af3680a
https://arsakeio.gr/gr/foreign-languages-new/french/student-activities/25421-katskevazw-kai-parousiazw-thn-oikogeneia-barbapapa#sigProIddf2af3680a