Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα τής Γαλλοφωνίας (20 Μαρτίου), στις 19 Μαρτίου 2014 οι μαθητές των Δ΄ και Στ΄ τάξεων τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, μέσα σε 2 διδακτικές ώρες, επέλεξαν από το λεξιλόγιο που είχαν διδαχθεί ποια λέξη τους άρεσε περισσότερο.
Στη συνέχεια την έψαξαν σε 3 είδη λεξικών (Γαλλο-γαλλικό, Γαλλο-ελληνικό και Ελληνικό) βρίσκοντας την προέλευσή της και τα παραγωγά της, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριά τους κ. Αθηνάς Καλλιβρούση. Τέλος κάθε παιδί δημιούργησε με αυτή το δικό του γραμματόσημο. Με τις δημιουργίες τους αυτές διακόσμησαν ένα ταμπλό στον χώρο τού Σχολείου, καμαρώνοντας για τις δημιουργίες τους.
Εμβαθύνοντας ακόμα πιο πολύ στη γλώσσα, οι μαθητές επινόησαν στη συνέχεια με αυτές τις λέξεις το δικό τους Renga (συνεργατικό ποιήμα σε ασύνδετο σχήμα), γιορτάζοντας έτσι και την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου).
Σκοπός τής δράσης ήταν να επαναλάβουν οι μαθητές το γαλλικό λεξιλόγιό τους, να σταχυολογήσουν από αυτό την «λέξη τους» και να την αναζητήσουν στα λεξικά.
https://arsakeio.gr/gr/foreign-languages-new/french/student-activities/19283-le-jour-international-de-la-francophonie-le-jour-international-de-la-poesie#sigProIdb92a57caf4