Με αφορμή τη δραστηριότητα “Το βιβλίο μου: Μ΄ αρέσει…/ Δεν μ΄ αρέσει…” τής μεθόδου (“ZIG ZAG 1, unité 3, p. 33), oι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Δ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που έχουν επιλέξει τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα κατασκεύασαν το δικό τους βιβλίο με τις προτιμήσεις τους, συντάσσοντας μικρές, απλές φρασούλες και πλαισιώνοντάς τες με σκίτσα και ζωγραφιές.
Στη συνέχεια, οι μαθητές, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους κ. Γεώργα Έφης, το παρουσίασαν μέσα στην τάξη και μοιράστηκαν τις απόψεις τους με τους συμμαθητές τους.
Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές συστηματοποίησαν και εμπέδωσαν τις γλωσσικές κι επικοινωνιακές δομές τής ενότητας με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο και ανταποκρίθηκαν με απόλυτη επιτυχία στην επίτευξη των στόχων της που είναι οι εξής : α) Γλωσσικοί (μαθαίνω τις ονομασίες των τροφίμων και τα άρθρα που τις συνοδεύουν, χρησιμοποιώ το ρήμα “aimer” στην κατάφαση και στην άρνηση, συντάσσω μικρές φράσεις, εξασκούμαι στην προφορά των λέξεων και στον σωστό τονισμό των φράσεων)
β) Επικοινωνιακοί (λέω τι μ' αρέσει και τι όχι απεικονίζοντάς το με σκίτσα και εικόνες με τις αντίστοιχες φρασούλες, παίρνω τον λόγο και παρουσιάζω το βιβλίο μου δημόσια μέσα στην τάξη εκφράζοντας τις προτιμήσεις και τα γούστα μου)
γ) Πραγματιστικοί (ακολουθώ τις οδηγίες που μου δίνονται για τη δημιουργία τού βιβλίου μου, μαθαίνω τα απαραίτητα υλικά για την κατασκευή του, όπως φύλλα χαρτιού, ψαλίδι, ξυλομπογιές, κόλλα και χαρτόνια, ονομάζω τα στάδια τής διαδικασίας, όπως σχεδιάζω, χρωματίζω, κόβω, κολλώ και γράφω).
Τέλος, αυτή η βιωματική δραστηριότητα βοήθησε τους μαθητές να μάθουν να ακούνε, να κατανοούν, να συγκρίνουν, να προφέρουν με σωστό τρόπο, να ανακαλύπτουν τις πρωτότυπες ιδέες των άλλων και να εκφράζονται τονώνοντας, έτσι, την αυτοπεποίθηση και τη δημιουργικότητά τους.