Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά θεατρικά έργα τού πολυγραφότατου συγγραφέα, ο οποίος μάλιστα το 1925 τιμήθηκε με το Βραβείο Νόμπελ για την προσφορά του στην παγκόσμια λογοτεχνία.
Σε εβδομαδιαία βάση, με τον συνδυασμό γλωσσικής διδασκαλίας, λογοτεχνικής και δραματουργικής ανάλυσης και με παράλληλη παρακολούθηση τού έργου «My Fair Lady» οι μαθητές γνώρισαν το έργο διαβάζοντας και συμπληρώνοντας ειδικά διαμορφωμένα φυλλάδια εργασίας για κάθε πράξη τού έργου.
Παράλληλα, με τη μέθοδο τής συνεργατικής μάθησης (project) ετοίμασαν υλικό (βιογραφικά στοιχεία, γλωσσικό ιδίωμα Cockney, σύγκριση θεατρικού έργου και κινηματογραφικής εκδοχής) το οποίο παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.
Τέλος, δραματοποίησαν αποσπάσματα από τη 2η πράξη και έγραψαν τη δική τους εκδοχή για το τέλος τής ιστορίας.
Τις παρουσιάσεις ετοίμασαν οι μαθητές Μάνος Λιανόπουλος και Θέμης Βασιλείου, ενώ στη δραματοποίηση έλαβαν μέρος οι: Άγγελος Φιλέρης, Θέμης Βασιλείου (Professor Higgins), Μιχαήλ Βασιλόπουλος, Δημήτρης Μαζεμένος (Colonel Pickering), Αλίκα Ζώτου, Αγγελική Βαζαίου (Mrs Pearce), Αδριανή Καρδάτου, Γεωργία Καλλιώρα (Eliza Doolittle).
Οι εργασίες των μαθητών αποτελούν τμήμα τής ομαδικής εργασίας “LANGUAGE AND SOCIAL IDENTITY. CASE STUDY: COCKNEY IN BERNARD SHAW’S PYGMALION,” που θα παρουσιαστεί στο εφετινό Παναρσακειακό Συνέδριο με θέμα "Γλώσσα και Γλώσσες".
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/foreign-languages-new/english/student-activities/26339-pygmaliwn-sta-agglika-2#sigProIda86fdb624b
https://arsakeio.gr/gr/foreign-languages-new/english/student-activities/26339-pygmaliwn-sta-agglika-2#sigProIda86fdb624b