Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024), εδώ.
Δραστηριότητα |
Περιγραφή |
Κύριες έννοιες και δεξιότητες |
Η θετική παρουσίαση τού εαυτού μας |
Οι μαθητές αναγνωρίζουν τον ρόλο τους μέσα στην ελεύθερη οικονομία και σχεδιάζουν την προσωπική τους επαγγελματική κάρτα |
|
Η διερεύνηση των ικανοτήτων και ενδιαφερόντων μας |
Οι μαθητές ανακαλύπτουν τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντά τους και τα συσχετίζουν με τις επιλογές τους για σταδιοδρομία |
|
Ευκαιρίες εργασίας |
Οι μαθητές ανακαλύπτουν τα βήματα για την εύρεση εργασίας |
|
Η συνέντευξη |
Οι μαθητές συζητούν σχετικά με τα προσόντα που αναζητούν οι εργοδότες στους υποψήφιους |
|
Ατομικός προϋπολογισμός |
Οι μαθητές ανακαλύπτουν τη χρησιμότητα τού ατομικού προϋπολογισμού και τα βασικά χαρακτηριστικά του |
|
Τα οικονομικά μιας οικογένειας |
Οι μαθητές ετοιμάζουν έναν οικογενειακό προϋπολογισμό και εξοικειώνονται με τις επιλογές και με τις αποφάσεις μιας οικογένειας στον προϋπολογισμό εσόδων και εξόδων |
|
Η εξόφληση των λογαριασμών |
Οι μαθητές συζητούν σχετικά με τη χρήση τραπεζικών λογαριασμών και επιταγών |
|
Η σωστή χρήση τής πιστωτικής χρέωσης |
Οι μαθητές προσδιορίζουν το κόστος και τα οφέλη τής πιστωτικής χρέωσης και υπολογίζουν το κόστος ενός δανείου |
|
Το Χρηματιστήριο |
Οι μαθητές εντοπίζουν ευκαιρίες επένδυσης, διαβάζουν τον πίνακα μετοχών και καταχωρούν τις συναλλαγές τους |
|
Η ανάλυση τής επένδυσής μας |
Οι μαθητές «πουλάνε» τις μετοχές τους και υπολογίζουν εάν έχασαν ή κέρδισαν χρήματα |
|
Οι τρόποι εξυπηρέτησης μέσω των Τραπεζών |
Οι μαθητές μαθαίνουν τους εναλλακτικούς τρόπους τραπεζικών συναλλαγών |
|
Μέθοδοι πληρωμών: μετρητά, επιταγές, ηλεκτρονικές συναλλαγές |
Οι μαθητές μαθαίνουν και συζητούν σχετικά με εναλλακτικούς τρόπους πληρωμών και το τι πρέπει να προσέχουν |
|
(Νομικός)
National Trainer στα Προγράμματα Επιχειρηματικότητας του JuniorAchievement
Υπεύθυνη Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας των Αρσακείων Σχολείων