Αρσάκεια Ιωαννίνων
Η έκθεση ζωγραφικής «Catch Me» ως πηγή έμπνευσης για τους μαθητές μας

Mε αφορμή την έκθεση«Catch Me» τού Νικόλα Κονταξή, από 19 Μαρτίου - 18 Μαΐου 2025, στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, την Πέμπτη 8  και την Παρασκευή 9 Μαΐου 2025, οι μαθητές τής Ζώνης τού Εθελοντισμού τής Β΄ τάξης και οι μαθητές τού τμήματος Α΄3 τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού παρακολούθησαν προβολή των έργων τής έκθεσης στην τάξη, εμπνεύστηκαν και ζωγράφισαν.

«‘Ενας αριθμός» τού Άντον Τσέχωφ - Δραματοποίηση

Στο πλαίσιο τού μαθήματος των Νέων Ελληνικών, την Τρίτη 6 Μαϊου 2025, οι μαθητές τού τμήματος Β΄4 τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση τής θεατρολόγου κ. Έλενας Κορρέδραματοποίησαν το κείμενο «‘Ενας αριθμός» τού Άντον Τσέχωφ, αξιοποιώντας και αποσπάσματα από το θεατρικό έργο«O φιλάργυρος» τού Μολιέρου.

«Εγώ ειμί ο Ορφεύς» - Μια συγγραφέας στο Σχολείο μας

Οι μαθητές των τμημάτων Α΄1 και Α΄3 τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στις 13 και 14 Μαϊου 2025, είχαν την ευκαιρία να συνάντησουν τη συγγραφέα Μαίρη Μεταξά-Παξινού στο Σχολείο μας.

Έκθεση Τεχνολογίας

Τη Τρίτη 20 Μαιου 2025 πραγματοποιήθηκε η έκθεση Τεχνολογίας τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού στο κεντρικό χολ των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού.

Δημιουργία αφίσας κανόνων δεοντολογικής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο 

Οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο τού εκπαιδευτικού προγράμματος τής Ζώνης Πολιτισμού στον τομέα τής Πληροφορικής, ύστερα από διαδικτυακή έρευνα, συνέλλεξαν κατάλληλο υλικό και ανέπτυξαν, με τη βοήθεια τής καθηγήτριάς τους κ. Ευαγγελίας Αλεβυζάκη, τετρασέλιδη αφίσα με τίτλο «Το Savoire Vivre τού Διαδικτύου», μεγέθους Α3, παρουσιάζοντας σημαντικούς κανόνες διαδικτυακής συμπεριφοράς

Ευαισθητοποίηση μαθητών τής Γ΄ τάξης στον εθελοντισμό

Με αφορμή την πρωτοβουλία τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με τον εθελοντισμό, οι μαθητές και οι μαθήτριες τού Τμήματος Γαλλικών τής κ. Χαράς Κατσέλα συμμετείχαν σε μια δράση με στόχο την ενημέρωση των συμμαθητών τους σχετικά με τις αξίες τού εθελοντισμού και τη σημασία τής κοινωνικής προσφοράς.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη μας!

Η Μηχανική Μάθηση είναι ένας τρόπος με τον οποίο ένα υπολογιστικό σύστημα μπορεί να αποκτήσει Τεχνητή Νοημοσύνη. Έτσι, στο μάθημα τής Πληροφορικής οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνσίου Ψυχικού εκπαίδευσαν ένα μοντέλο Μηχανικής μάθησης, ώστε να ταξινομεί φωτογραφίες από γάτες και σκύλους, αντίστοιχα.

Μια ημέρα στο Γυμνάσιο!

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2025 ​οι μαθητές και οι μαθήτριες τής Στ΄ τάξης ​τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού συναντήθηκαν με συμμαθητές τους των Α΄ Β΄ και Γ΄ τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο οποίο θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά,​ στο πλαίσιο τής δράσης ​"Μία ημέρα στο Γυμνάσιο."


Τα παιδιά, τα οποία υποδέχθηκε και καλωσόρισε ​η Διευθύντρια, κ. Σοφία Γρατσία, ​και οι Υποδιευθυντές, κ. Λήδα Ψεματίκα και Στρατής Βολτής, ​ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους τού Σχολείου. ​Όλοι μαζί, τέλος, συμμετείχαν σε δραστηριότητες και ​παρακολούθησαν τα πρώτα τους μαθήματα στο Γυμνάσιο… ​

001

Κλικ στην εικόνα για να δείτε την παρουσίαση.

Βραβείο στο φεστιβάλ βιντεοπειραμάτων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας

 

Για πρώτη χρονιά φέτος η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία σε συνεργασία με τον Συντονισμό των Φυσικών Επιστημών διοργάνωσε το Φεστιβάλ Βιντεοπειραμάτων Φυσικών Επιστημών, που απευθύνεται και σε μαθητές τής Γ΄ τάξης Γυμνασίου. Σκοπός τού φεστιβάλ ήταν να δραστηριοποιηθούν οι μαθητές/-τριες, εφαρμόζοντας τα βήματα τής επιστημονικής μεθόδου, καθώς και η ανάδειξη των δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών στη διαδικασία σχεδιασμού, λήψης και επεξεργασίας πειραματικών δεδομένων.

Βιωματικό μάθημα Επιγραφικής και Μεθοδολογίας Ανασκαφής

Στις 5, 6 και 15 Μαΐου 2025 τα τμήματα Α΄4, Α΄1 και Α΄3, αντίστοιχα, τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Δειγματική Ανασκαφή». Αρχικά οι μαθητές επισκέφθηκαν το Εργαστήριο Ιστορίας και Τέχνης όπου, μέσω των εκμαγείων γλυπτών που διαθέτει, προσέγγισαν με βιωματικό τρόπο τις ιστορικές περιόδους τής φετινής τους ύλης.