Χαιρετισμός από τη Διευθύντρια: λίγα λόγια για τη φυσιογνωμία τού σχολείου μας
Ο ρόλος του σχολείου
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο, ασφαλές και χαρούμενο περιβάλλον, όπου ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ευθύνες, συνεργαζόμενος και δημιουργώντας.
Ποιοτική διδακτική διαδικασία
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να επιδιώκει την όλο και πιο ποιοτική διδακτική διαδικασία στο καθημερινό σχολικό πρόγραμμα, να ενθαρρύνει πειραματικές μεθόδους διδασκαλίας, να προσφέρει δυνατότητες για βιωματική μάθηση, να δημιουργεί συνθήκες κατάλληλες για καινοτόμες δραστηριότητες με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας.
Ευκαιρίες για ενασχόληση με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να δίνει ευκαιρίες για ενασχόληση με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό, να αναζητά τις ιδιαίτερες κλίσεις και να αναπτύσσει τις ιδιαίτερες ικανότητες των μαθητών, να σχεδιάζει δραστηριότητες που προσφέρουν γνώσεις, εμπειρίες και ψυχαγωγία.
Νέες δυνατότητες και τεχνολογία
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να εκσυγχρονίζεται και να αξιοποιεί τις νέες δυνατότητες που θέτει στην υπηρεσία της μάθησης η τεχνολογία.
Συνεργασίες με άλλα σχολεία και φορείς
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ανοιχτό στην κοινωνία, να επηρεάζει θετικά με τις δράσεις του τον κόσμο που το περιβάλλει, να είναι πρόθυμο για συνεργασίες με άλλα σχολεία και φορείς, εκπαιδευτικούς, επιστημονικούς, πολιτιστικούς, κοινωνικούς.
Το σχολείο προβάλλει πρότυπα
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να εμπνέει υψηλές αξίες και να προβάλλει ως πρότυπα ανθρώπους, οι οποίοι με τη ζωή και το έργο τους συνέβαλαν στη βελτίωση του ανθρώπου και στην εξέλιξη του πολιτισμού του.
Χώρος ελεύθερης έκφρασης
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι χώρος ελεύθερης έκφρασης, μέσα στον οποίο καλλιεργείται ο σεβασμός, η συνεργασία και οι καλές σχέσεις ανάμεσα σε όλη την εκπαιδευτική οικογένεια, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.
Χώρος έμπνευσης, δημιουργίας, επικοινωνίας και χαράς
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι χώρος έμπνευσης, δημιουργίας, επικοινωνίας και χαράς για τους εκπαιδευτικούς και για τους μαθητές.
Σας καλωσορίζουμε στο Β΄ Αρσάκειο–Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης και σας καλούμε να μας γνωρίσετε μέσα από την ιστοσελίδα μας.
Καλή περιήγηση!
Καλοτάξιδη η νέα σχολική χρονιά, με υγεία, δύναμη, χαρά και δημιουργία!
Χαιρετισμός από τη Διευθύντρια: λίγα λόγια για τη φυσιογνωμία τού σχολείου μας
Ο ρόλος του σχολείου
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο, ασφαλές και χαρούμενο περιβάλλον, όπου ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ευθύνες, συνεργαζόμενος και δημιουργώντας.
Ο ρόλος του σχολείου
Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο, ασφαλές και χαρούμενο περιβάλλον, όπου ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ευθύνες, συνεργαζόμενος και δημιουργώντας.
Στις 8 Νοεμβρίου, με αφορμή την εορτή των Ταξιαρχών, πραγματοποιήθηκε στο θέατρο των Τοσιτσείων Σχολείων εκδήλωση μνήμης για τους ευεργέτες, Μιχαήλ και Ελένη Τοσίτσα, Απόστολο και Αναστασία Αρσάκη. Αφού τελέστηκε θρησκευτικό μνημόσυνο και Αρτοκλασία από τον Αιδεσιμολογιώτατο πατέρα Ελισσαίο, ακολούθησε προβολή παρουσίασης για τους Αρχαγγέλους Μιχαήλ και Γαβριήλ, που δημιούργησε ο κ. Λάσκαρης Ιατρόπουλος, θεολόγος του Β΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης.
Για τη ζωή και το έργο των ευεργετών μάς μίλησαν αμέσως μετά οι μαθητές του Β΄Γυμνασίου, Γιάννης Γουργουράκης και Νικολέττα Παναρίτη. Όπως αναδείχθηκε και από την ομιλία των παιδιών, οι μεγάλοι ευεργέτες υπήρξαν οι φύλακες άγγελοι του έθνους μας, αφού σε μια δύσκολη περίοδο της ελληνικής ιστορίας, διατήρησαν άσβεστη την ελπίδα για την αναγέννηση ενός ολόκληρου λαού και έπραξαν με αυτοθυσία προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ευχαριστούμε το Β’ Γυμνάσιο και ιδιαιτέρως την κ. Ηρώ Νικολοπούλου, θεολόγο του Β' Γυμνασίου, που είχε την επιμέλεια της εκδήλωσης.
Η μάχη των Βασιλικών, Σκέψις Μακρυγιάννη – Έργο του Παναγή Ζωγράφου, Εθνικό Ιστορικό Μουσείο (αριστερά)
Ευαγγελισμός της Θεοτόκου (αρχές 14ου αι.), Παναγία Περίβλεπτος, Αχρίδα (δεξιά)
Η πατρίδα του κάθε ανθρώπου και η θρησκεία είναι το παν και πρέπει να θυσιάζη και πατριωτισμόν και να ζη αυτός και οι συγγενείς του ως τίμιοι άνθρωποι εις την κοινωνία. Και τότε λέγονται έθνη, όταν είναι στολισμένα με πατριωτικά αιστήματα˙ το αναντίον λέγονται παλιόψαθες των εθνών και βάρος της γης.