Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30

Τραγουδούν μαθητές/τριες τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού. Συνοδεύει στο πιάνο η καθηγήτρια Μουσικής κ.Ευγενία Βοτανοπούλου.

 

"Γιορτή Τριών Ιεραρχών (Ιανουάριος 2019)

001

Ακούγεται το τραγούδι Μες στην καρδιά μου κλείνω την Ελλάδα τού Μίκη Θεοδωράκη (1925-2021)

001

Για να δείτε το χαιρετισμό της Διευθύντριας πατήστε εδώ

Β΄ Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ψυχικού.
Ιούνιος 2021.
Οι δράσεις μας για την επέτειο-ορόσημο της πατρίδας μας έχουν ολοκληρωθεί.

200 χρόνια μετά... όλοι μαζί, δάσκαλοι και μαθητές, με τις σημαίες μας ψηλά… γιορτάζουμε κι εμείς! 

Με τον σύνδεσμο https://sway.office.com/9a1obCB64EFT2c9V?ref=Link μπορείτε να... ταξιδέψετε σε όλα αυτά που είδαν, άκουσαν, έμαθαν και βίωσαν τα παιδιά μας, ανά τάξη, για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821.
1821-2021: Γιορτάζει η πατρίδα μας…
Β΄ Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ψυχικού. 
Ιούνιος 2021. Οι δράσεις μας για την επέτειο-ορόσημο της πατρίδας μας έχουν ολοκληρωθεί. 
200 χρόνια μετά... όλοι μαζί, δάσκαλοι και μαθητές, με τις σημαίες μας ψηλά… γιορτάζουμε κι εμείς!  
 

001

Πατήστε εδώ για να δείτε τις ημερομηνίες και ώρες των τηλεσυναντήσεων

Υποκατηγορίες

Η τέχνη, ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας, είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική, ως μορφή τέχνης, είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας, η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφραστούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα αυτή η δημιουργική διαδικασία τα βοηθάει σιγά σιγά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχθούν τις διάφορες πτυχές τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο τής αξιοποίησης τής παιδευτικής αυτής διαδικασίας και τής ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη, φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα και κολλάζ με ποικίλη θεματολογία.