Τα νήπια τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ψυχικού, στο πλαίσιο τού μαθήματος SHTEAM-Εκπαιδευτική Ρομποτική, με υπεύθυνη την κ. Αλεξάνδρα Λύκαρη, επεξεργάστηκαν το κατάλληλο για την ηλικία τους εκπαιδευτικό λογισμικό με τίτλο: «Μνημειώδεις περιπέτειες στα ελληνικά μνημεία τής UNESCO».
Στο πλαίσιο συμμετοχής τού Νηπιαγωγείου μας στο Διεθνές Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία - "Myth2Space", τα παιδιά ασχολήθηκαν με τον αρχαιολογικό χώρο τής Δήλου και άρχισαν να αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο πολιστικό μνημείο.
Στη συνέχεια αποφάσισαν να δημιουργήσουν αυτοσχέδιες πίστες διαδρομών, με αφετηρία τους θεούς Άρτεμη και Απόλλωνα και προορισμό τον αρχαιολογικό χώρο τής Δήλου. Ενδιάμεσα, στα υπόλοιπα τετράγωνα, ζωγράφισαν και τοποθέτησαν άλλους θεούς και αντίστοιχα μνημεία. Παράλληλα, δημιούργησαν και εκτέλεσαν αλγόριθμο προγραμματισμού, έτσι ώστε το εκπαιδευτικό ρομπότ (beebot), ξεκινώντας από την αφετηρία, να καταφέρει να φτάσει έως το τέρμα, προσπερνώντας τους υπόλοιπους θεούς.
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά έμαθαν να ταυτίζουν τούς θεούς με τα αντίστοιχα μνημεία τα οποία είναι αφιερωμένα σ΄αυτούς.
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-kindergarten/ta-nea-mas/events-activities/55625-mnimeiodeis-peripeteies-ston-dromo-gia-ti-dilo#sigProId00c1d90459