Αρσάκεια Ιωαννίνων
                                                                Τα παιδιά μάς εκπλήσσουν

 Η μεγαλύτερη απολαβή του εκπαιδευτικού είναι να παρακολουθεί την εξέλιξη των μαθητών του, την ωρίμανση της σκέψης τους, την ανάπτυξη της κριτικής τους ικανότητας, την καλλιέργεια των ικανοτήτων τους και την ενδυνάμωση της αυτοεκτίμησής τους. Η εξέλιξή τους, οι μικρές και μεγάλες επιτυχίες τους, συντελούν στην ανατροφοδότησή του εκπαιδευτικού, καθώς η διδασκαλία είναι διαδικασία αμφίδρομη.
Οι μαθητές μας μας εκπλήσσουν καθημερινά, κάθε φορά και διαφορετικά, και μας δίνουν το σπουδαιότερο κίνητρο για να συνεχίσουμε με πίστη και αισιοδοξία. Δεν είναι λίγες οι φορές, που στο σχολείο δεν γίνεται απλά ένα μάθημα, αλλά συντελείται ένα θαύμα ουσιαστικής μάθησης, μία χαμηλή πτήση που φθάνει πέρα από το αναμενόμενο και πολύ πιο πάνω από το ζητούμενο.


Ευχάριστη έκπληξη για μας είναι η όλο και ευρύτερη οικειοθελής συμμετοχή των μαθητών μας στην πραγματοποίηση σχολικών εκδηλώσεων. Οι μαθητές μας, παιδιά ζωηρά, έφηβοι ανήσυχοι, αναλαμβάνουν υπεύθυνα αρμοδιότητες, προτείνουν και υλοποιούν ιδέες, παίρνουν πρωτοβουλίες. Αποδεικνύουν καθημερινά ότι δεν είναι απλά μαθητές του Σχολείου μας για ορισμένο ωράριο και συγκεκριμένες μέρες, αλλά ότι ανήκουν στη μεγάλη αρσακειακή οικογένεια.



************************************************************************************************************

Το Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Παζάρι το τολμήσαμε για πρώτη φορά.

BAZAAR
Πατήστε για μεγέθυνση.
Δείτε εδώ φωτογραφίες
από το παζάρι

Τα παιδιά μας στο πλαίσιο του μαθήματος των Καλλιτεχνικών και της Τεχνολογίας ασχολήθηκαν με την κατασκευή χριστουγεννιάτικων στολιδιών και κοσμημάτων με πολύ κέφι και φαντασία, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητά τους, την καλαισθησία τους και βιώνοντας τις έννοιες του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς.

Μαθητές που, πιθανώς, δεν αριστεύουν στα Αρχαία ή στα Μαθηματικά αποδείχτηκαν ταλαντούχοι πωλητές, μουσικοί, disc jockey και άριστοι οικοδεσπότες, ανέλαβαν πρωτοβουλίες, επέδειξαν επικοινωνιακές αρετές και είδη νοημοσύνης που, δυστυχώς, δεν αξιολογούνται στη διάρκεια ενός τυπικού μαθήματος στο μέτρο που θα έπρεπε.

Το τελικό αποτέλεσμα διέλυσε εντελώς τις αρχικές επιφυλάξεις για την πιθανή αναστάτωση της διδακτικής διαδικασίας.

*************************************************************************************************************

                                                                             Book, e-Book


Το ηλεκτρονικό βιβλίο κερδίζει όλο και περισσότερους αναγνώστες στην Ελλάδα. Μου φαίνεται λογικό, καθώς η
ηλεκτρονική αγορά κοστίζει φθηνότερα και η παρούσα οικονομική κρίση καθορίζει πλέον πολλές επιλογές μας. Όμως, χωρίς να έχω προκαταλήψεις για τις νέες τεχνολογίες, παραμένω λάτρης του έντυπου βιβλίου. Όπως το καλό κρασί τέρπει όλες τις αισθήσεις μας, έτσι και στο καλό βιβλίο, πέρα από τη μαγεία των λέξεων, τη γοητεία της γραφής, την ομορφιά της διήγησης, απολαμβάνω το βάρος του, τη μυρωδιά του χαρτιού, τον ήχο του στο γύρισμα των σελίδων, την αφιέρωση στην πρώτη σελίδα ή τη σφραγίδα του βιβλιοπωλείου απ’ όπου το αγόρασα, τις παλιές υπογραμμίσεις μου, τις τυχόν σημειώσεις από παλαιότερη ανάγνωση και τη θύμιση της εντύπωσης που μου έκανε τότε.


Τέλος, η χαρά και η έξαψη της κατοχής ενός βιβλίου είναι η προστιθέμενη αξία στην απόλαυση της ανάγνωσης.

Έτσι, σιγά-σιγά δημιουργείται μία βιβλιοθήκη από βιβλία που διαβάσαμε ή θα διαβάσουμε, που μας χάρισαν ή που κληρονομήσαμε. Αυτή η βιβλιοθήκη είναι η ταυτότητά μας. Πέρα από το επάγγελμα, την εκπαίδευση, την ηλικία, την εμφάνιση ή το φύλο, η βιβλιοθήκη μας προσδιορίζει την ιδιαιτερότητα και τη μοναδικότητα της ύπαρξής μας.

                                                                        Αλεξάνδρα Πολυζοπούλου
                                                  Διευθύντρια Αρσακείου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης