Αρσάκεια Ιωαννίνων

Το Απρίλιο 2025 οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, για μία διδακτική ώρα, στην Άλγεβρα έπαιξαν ένα ομαδικό παιχνίδι με κύβους στις πράξεις με ρητούς αριθμούς, το οποίο σχεδιάστηκε με τη βοήθεια τής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ).

Τα παιδιά εφάρμοσαν τους κανόνες τους οποίους είχαν διδαχθεί σε προηγούμενα μαθήματα στην τάξη με έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο. Στόχος τής δράσης αυτής ήταν να αξιοποιηθεί η Τεχνητή Νοημοσύνη στη διδασκαλία των Μαθηματικών και παράλληλα να εφαρμόσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους στα Μαθηματικά σε ένα παιγνιώδες περιβάλλον.