Οι μαθητές τού ομίλου “Ταξιδεύοντας με το e-Twinning” τής Ζώνης Πολιτισμού τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με υπεύθυνη την καθηγήτρια Γερμανικών κ. Αγγ. Μεταλληνού, το σχολικό έτος 2021-2022, εκπόνησαν εθνικό έργο e-Τwinning σε συνεργασία με μαθητές άλλων 8 σχολείων από όλη την Ελλάδα, με θέμα “Γυναίκες τού 1821”.
Τα σχολεία που συνεργάστηκαν ήταν:
• 3ο Γενικό Λύκειο Αργυρούπολης
• Ειδικό Σχολείο Κωφών Βαρηκόων Αργυρούπολης
• Γυμνάσιο Κλεινών
• Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Μεγάλων Καλυβίων
• 3ο Γενικό Λύκειο Ρόδου
• 2ο Γενικό Λύκειο Πρέβεζας
• Γενικό Λύκειο Αφάντου
• 7ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων (ιδρυτής)
• Β΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού.
Σκοπός τού συγκεκριμένου έργου ήταν η ανάδειξη ηρωικών γυναικείων προσωπικοτήτων που με τη δράση τους, εμφανή ή αφανή, συνέβαλαν αποτελεσματικά στην μεγάλη ιδέα τής απελευθέρωσης τής πατρίδας μας από τον τουρκικό ζυγό, όχι μόνο κατά την επανάσταση αλλά και στα μετέπειτα χρόνια.
Οι μαθητές διερεύνησαν τη ζωή και τη δράση γυναικών τού 1821 σε διασχολικές ομάδες, εκπονώντας πλήθος διαδικτυακών δραστηριοτήτων με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών μέσω τής εκπαιδευτικής πλατφόρμας Twinspace.
Τα βασικότερα τελικά προϊόντα τού έργου που δημιουργήθηκαν είναι:
• Ψηφιακό βιβλίο (e-book) παρουσιάσεων των ηρωίδων με issuu, εδώ
• Ψηφιακό βιβλίο (e-book) συνεργατικού θεατρικού με Calameo, εδώ
• Poster (συνεργατική δημιουργία) με Postermywall, εδώ
• Συλλογή comics με αναφορά σε διάφορες πτυχές τής ζωής των ηρωίδων, δημιουργημένων με πλήθος ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών, παρουσιασμένα με genial.ly, εδώ
• Συλλογή ψηφιακών διαδραστικών παιχνιδιών εμπνευσμένων από τις παρουσιάσεις των ηρωίδων, δημιουργημένα με πλήθος διαδικτυακών εργαλείων και εφαρμογών, εδώ
• Ψηφιακό βιβλίο (e-book) γραπτού προβληματισμού των μαθητών με θέμα «Ένα παιδί τού 1821 στο παρόν», δημιουργημένο με Storyjumper, εδώ
• Τέλος, ψηφιακή έκθεση εικαστικών έργων με θέμα «Ηρωίδες του 1821», δημιουργημένο με emaze, εδώ
Συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές και στις μαθήτριες για την άψογη συμμετοχή τους και τη θαυμάσια εκπόνηση των συνεργατικών δραστηριοτήτων.