Μαθητές τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού συμμετείχαν για 2η συνεχόμενη χρονιά στον Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας με την υποστήριξη τής καθηγήτριας και Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Κατερίνας Σουφλιά.
Ο Διαγωνισμός υλοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο από τον Οργανισμό Junior Achievement και σε αυτόν λαμβάνουν μέρος μαθητές 15-18 ετών.
Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού, τον Φεβρουάριο 2019, 6 ομάδες μαθητών κατέθεσαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες και 5 από αυτές προκρίθηκαν να συμμετάσχουν τον Απρίλιο 2019 στη δεύτερη φάση κατά την οποία εξετάζονται οι 20 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες στην Ελλάδα. Στις 9 Μαΐου 2019 ανακοινώθηκε και η τρίτη φάση τού Διαγωνισμού, στην οποία το Σχολείο εκπροσωπείται στον Πανελλήνιο τελικό διαγωνισμό με 3 ομάδες από μαθητές τού Γ΄1 τμήματος
Ακολουθούν τα ονόματα των μαθητών κάθε ομάδας καθώς και η ιδέα με την οποία συμμετέχουν στον Διαγωνισμό.
1η ομάδα: Γεωργουλέα Γεωργιάννα και Γυφτοπούλου Μαριέλενα με την ιδέα τους Culture Savers, μια εφαρμογή (APP) για κινητά τηλέφωνα με στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των προσφύγων-μεταναστών, την ομαλή ένταξή τους στην κοινωνία και την καταπολέμηση τού ρατσισμού και τής ξενοφοβίας
2η ομάδα: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνα, Γογγάκη Λεωνή, Βερονίκη Μυρτώ και Ανδριανοπούλου Νίκη με την ιδέα τους HELP, μια ράμπα πρόσβασης σε λεωφορεία για άτομα με κινητικά προβλήματα φτιαγμένη από ανακυκλωμένο πλαστικό
3η ομάδα: Βασίλογλου Δανάη, Βαμβακάς Κωνσταντίνος και Δημητρακάκης Χρήστος με την ιδέα HOMECOOKED, μια κτηριακή εγκατάσταση κοινωνικής πρόνοιας, φιλοξενίας και επαγγελματικής αποκατάστασης προσφύγων-μεταναστών
Ο Διαγωνισμός Κοινωνικής Καινοτομίας είναι ένα διαδραστικό, διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο έτσι, ώστε να ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις για τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα και παράλληλα να τους δώσει τη δυνατότητα να καλλιεργήσουν δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξουν για να γίνουν κοινωνικά υπεύθυνοι επαγγελματίες στο μέλλον. Οι μαθητές που συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εξοικειώνονται με την έννοια τής κοινωνικής καινοτομίας και παράλληλα αναπτύσσουν τις δικές τους δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις σε πραγματικά κοινωνικά προβλήματα.
Ο Διαγωνισμός περιλαμβάνει από 2 στάδια: το στάδιο τής ευαισθητοποίησης, κατά το οποίο με την βοήθεια τής καθηγήτριάς τους και τής εκπροσώπου-στελέχους κ. Σμυρνιούδη, όλοι οι μαθητές τής Γ΄ τάξης ενημερώθηκαν για τη φύση, τη λειτουργία και τη δυναμική των κοινωνικών επιχειρήσεων μέσα από τη μελέτη case studies / μελέτη περιπτώσεων κοινωνικών επιχειρήσεων, και το στάδιο τού διαγωνισμού κατά το οποίο όσοι μαθητές επιθυμούσαν κατασκεύασαν και ανέπτυξαν την επιχειρηματική τους ιδέα που έχει κύριο σκοπό την επίλυση-αντιμετώπιση ενός κοινωνικού προβλήματος.
Τις ομάδες βοήθησαν μέντορες από την ΝΝHellas.Στις 20 Μαΐου 2019 θα διεξαχθεί ο Πανελλήνιος τελικός διαγωνισμός στον οποίο συμμετέχουν οι 10 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες. Η νικήτρια ομάδα θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό.