Με ιδιαίτερη χαρά η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη αποδέχθηκε την τιμητική πρόσκληση τού Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης Βρυξελλών για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διήμερου εργαστηρίου για την αξιοποίηση τής Ρητορικής στην εκπαίδευση, στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2024. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά υλοποίησης ενός ανάλογου εργαστήριου (η πρώτη ήταν την περσινή χρονιά και αφορούσε σε όλα τα ευρωπαϊκά ελληνικά σχολεία), το οποίο έδωσε έμφαση στις ποικίλες δραστηριότητες προφορικού λόγου και δημιουργικής σκέψης, που μπορούν να ενδυναμώσουν την αγάπη για τη μητρική γλώσσα.
Η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευαγγελία Λουτριανάκη παρακολούθησε, στις 25 Ιανουαρίου 2024, δίωρο σεμινάριο τής Προέδρου τού Ομίλου για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (Ο.Ι.Ε.Ε.), Συντονίστριας Εκπαιδευτικού έργου τής Γ΄ Αθήνας κ. Κικκής Σακκά, με θέμα: «Είναι το παρελθόν μια ξένη χώρα; Ερευνητικά δεδομένα και σκέψεις για τη διδασκαλία τής ιστορίας στο ελληνικό σχολείο».
Τον Ιανουάριο τού 2024 ολοκληρώθηκε η συνεργασία τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού με το Εργαστήριο Ψυχογλωσσολογίας και Νευρογλωσσολογίας τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, που λειτουργεί υπό τη Διεύθυνση τής καθηγήτριας Γλωσσολογίας κ. Σπυριδούλας Βαρλοκώστα, στο ερευνητικό έργο «Language and Executive Function Intervention Strategies in Language Disorders» [Παρεμβατικές στρατηγικές γλώσσας και εκτελεστικής λειτουργίας στις γλωσσικές διαταραχές].
Η καθηγήτρια Τεχνολογίας τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ελένη Γαλιάνδρα παρακολούθησε επιτυχώς τη μικτής μορφής επιμόρφωση (8 ώρες σύγχρονη, 20 ώρες ασύγχρονη, 8 ώρες μελέτη για την εκπόνηση διδακτικού σεναρίου), στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, με τίτλο «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ» συνολικής διάρκειας 36 ωρών, η οποία περιελάμβανε εκπόνηση διδακτικού σεναρίου, δραστηριοτήτων και ολοκλήρωση ερωτήσεων αυτοαξιολόγησης.
Η καθηγήτρια Πληροφορικής τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Πολυξένη Σιούτη παρακολούθησε επιτυχώς τη μικτής μορφής επιμόρφωση (8 ώρες σύγχρονη, 20 ώρες ασύγχρονη, 8 ώρες μελέτη για την εκπόνηση διδακτικού σεναρίου), στα Νέα Προγράμματα Σπουδών με τίτλο «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ», συνολικής διάρκειας 36 ωρών, η οποία περιελάμβανε εκπόνηση διδακτικού σεναρίου, δραστηριοτήτων και ολοκλήρωση ερωτήσεων αυτοαξιολόγησης.
Η καθηγήτρια Αγγλικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαίρη Μαρίν παρακολούθησε τις εργασίες τού 7ου διήμερου Συνεδρίου MoodleMoot που διοργανώθηκε από τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών σε συνεργασία με τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών τού ΕΜΠ και φορείς εκπαίδευσης και ανάπτυξης, στις 8 και 9 Δεκεμβρίου 2023.
Η καθηγήτρια Αγγλικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαρία Μαρίν παρακολούθησε την 7η διαδικτυακή ημερίδα "Smart Education" με τίτλο «Artificial Intelligence Powered Education - Δεξιότητες και αξίες σε πρώτο πλάνο», που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2023, με πρωτοβουλία των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, και πραγματεύτηκε το θέμα τής τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
Η καθηγήτρια Αγγλικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαρία Μαρίν παρακολούθησε την ημερίδα «H Εκπαίδευση σε έναν Ψηφιακό Κόσμο», η οποία διεξήχθη τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023, στο Impact Hub Athens (Καραïσκάκη 28, Αθήνα).
Η καθηγήτρια Αγγλικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαρία Μαρίν παρακολούθησε τη διεθνή ημερίδα για τη βιοποικιλότητα που οργανώθηκε από την UNESCO για εκπαιδευτικούς, στις 7 Δεκεμβρίου 2023.
Τον Δεκέμβριο 2023 ομάδα εκπαιδευτικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού παρακολούθησε, μετά το πέρας τού σχολικού ωραρίου τους, πεντάωρο (15:00-20:00) επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο για τις Πρώτες Βοήθειες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό. Το κόστος και την οργάνωση τού σεμιναρίου ανέλαβε η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία. Η θεματολογία τού επιμορφωτικού σεμιναρίου χωριζόταν σε θεωρητικό και πρακτικό μέρος.