Το πρόγραμμα δραματοποιήσεων στα μαθήματα τής Νέας και τής Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας υλοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια στα Σχολεία τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας.
Ειδικότερα, στο Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού, κατά το σχολικό έτος 2022-2023, υλοποιήθηκαν δραματοποιήσεις με σενάριο και σκηνοθεσία τής κ. Έλενας Κορρέ, θεατρολόγου των Γυμνασίων και Λυκείων των Αρσακείων Ψυχικού.
Η κ. Κορρέ, σε συνεργασία με τις φιλολόγους των τμημάτων, πραγματοποίησε τις ακόλουθες διδασκαλίες με δραματοποίηση:
Τμήμα Α΄α: διδασκαλία, μαζί με τη φιλόλογο κ. Μαρία Παπαργυρίου, τής ραψωδίας α τής Οδύσσειας, το «Συμβούλιο των θεών», δραματοποιημένο σε συνδυασμό με τη νεοελληνική ποίηση τού Οδυσσέα Ελύτη και τού Γιώργου Σεφέρη, καθώς και με αποσπάσματα από την τραγωδία «Αγαμέμνων» τού Αισχύλου.
Τμήμα Α΄γ: διδασκαλία, μαζί με τη φιλόλογο κ. Αικατερίνη Ημέλλου, τής ραψωδίας ζ τής Οδύσσειας, «Φαιακίδα», σε συνδυασμό με νεοελληνική ποίηση τού Τάκη Σινόπουλου.
Τμήμα Α΄δ: διδασκαλία, μαζί με τη φιλόλογο κ. Αναστασία Μανιώτη, τού λογοτεχνικού κειμένου "Στρίγγλα και Καλλονή" τής Λιλής Ζωγράφου, δραματοποιημένο μαζί με αποσπάσματα από το "Lee και Lou" τής Μαργαρίτας Καραπάνου, τον "Μάγκα" τής Πηνελόπης Δέλτα και απόσπασμα από τον "Άργο", τον σκύλο τού Οδυσσέα από την Οδύσσεια τού Ομήρου.
Τμήμα Β΄γ: διδασκαλία, μαζί με τη φιλόλογο κ. Ελισάβετ Δεληγιαννάκη, τού διηγήματος «Ένας αριθμός» τού Άντον Τσέχωφ, δραματοποιημένο σε συνδυασμό με το γαλλικό θεατρικό έργο «Η υπόθεση τής οδού Λουρσίν» τού Ευγένιου Λαμπίζ.
Τμήμα Γ΄α: διδασκαλία, μαζί με τη φιλόλογο κ. Μαρία Παπαργυρίου, τού διηγήματος «Ο Παχύς και ο Αδύνατος» τού Άντον Τσέχωφ, δραματοποιημένο σε συνδυασμό με τον «Φιλάργυρο» τού Μολιέρου.
Τμήμα Γ΄β: διδασκαλία, μαζί με τη φιλόλογο κ. Ειρήνη Φαραντούρη, τού κεφαλαίου τής Ιστορίας που αναφέρεται στην εποχή τού βασιλιά Όθωνα, σε συνδυασμό με αποσπάσματα από το θεατρικό έργο τής ίδιας εποχής: «Του Κουτρούλη ο γάμος» τού Αλέξανδρου Ρίζου Ραγκαβή, ο οποίος διετέλεσε και δάσκαλος Ελληνικών τής βασίλισσας Αμαλίας.
Επίσης, η κ. Κορρέ στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με θέμα: «Τα ατομικά και ανθρώπινα δικαιώματα παιδιών και εφήβων», δίδαξε στην Α΄ τάξη δραματοποιημένη τη ζωή τού πρώτου παιδιού ακτιβιστή στο Πακιστάν «Ικμπάλ Μασίχ», βασισμένο στο βιβλίο τού Φραντσέσκο Ντ’ Αντάμα.
Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με θέμα: «Συναισθηματική και ψυχική υγεία», δίδαξε στην Γ΄ τάξη αποσπάσματα από το θεατρικό έργο «Γυάλινος κόσμος» και από τα μονόπρακτα «Προς κατεδάφιση» και «Μίλα μου σαν τη βροχή» τού Τενεσί Ουίλιαμς, τα οποία παρουσιάζουν ευαίσθητους ήρωες σε δύσκολες συναισθηματικές καταστάσεις.