Εκεί συμμετείχαν σε δύο εκπαιδευτικά προγράμματα με θέματα «Φως και Σκιά» (Δ΄1 και Δ΄2 τμήμα) και «Ανοίγοντας προοπτικές. Σχεδιάζω όπως ο Da Vinci και ο Durer» (Δ΄3 τμήμα).
Σκοπός των δύο εκπαιδευτικών προγραμμάτων ήταν τα παιδιά να αναπτύξουν τη διερευνητική τους σκέψη σε ένα περιβάλλον ελεύθερης αναζήτησης και άτυπης μάθησης.
Μέσα από δραστηριότητες, που προέκυψαν από την αλληλεπίδραση με διαδραστικά και παραστατικά εκθέματα, πραγματοποιήθηκε μια διαδρομή στα θεμέλια τής επιστημονικής σκέψης, μια πορεία αναζήτησης τής διασύνδεσης γενικότερα τής Επιστήμης, τής Τέχνης και των Μαθηματικών.
Επίσης κατά την περιήγηση των μαθητών στην έκθεση που φιλοξενείται στο μουσείο, με τίτλο «ΕΥΡΗΚΑ. ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», τα παιδιά γνώρισαν την τεχνογνωσία των αρχαίων Ελλήνων, προβληματίστηκαν σχετικά με το «φαίνεσθαι» και το «είναι» με αφορμή διάφορα αρχαία τεχνουργήματα και κατασκευές και, μέσα από τον εποικοδομητικό διάλογο, συνειδητοποίησαν τη διαφορά ανάμεσα στην αντίληψη τού νου και την αλήθεια τής επιστήμης.
Ιδιαίτερη εντύπωση τους έκανε, τέλος, το ομοίωμα τής Θεραπαινίδας, που με τους κρυφούς μηχανισμούς από γρανάζια και τροχαλίες θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι θυμίζει ρομπότ αρχαίας εποχής.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-c/ta-nea-mas/events-activities/37653-episthmh-texnh-kai-ma8hmatika-999#sigProId9326ec6a05
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-c/ta-nea-mas/events-activities/37653-episthmh-texnh-kai-ma8hmatika-999#sigProId9326ec6a05