Η εισήγηση είχε τίτλο «La voix de la littérature comparée dans le cours de FLE. Un défi ? Pourquoi ?» («Η συγκριτική λογοτεχνία στο μάθημα των Γαλλικών. Μια πρόκληση; Γιατί;») και βασίστηκε στον άξονα τού σεμιναρίου «Le plaisir de découvrir et d’apprendre au primaire et au secondaire» («Η ευχαρίστηση τής ανακάλυψης και τής μάθησης στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια»). Η εισήγηση θα δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό contact+ No 80//décembre 2017 – janvier - février 2018 (Revue trimestrielle d’information, d’analyse et de recherche) που εκδίδει ο Σύνδεσμος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας.
Η καθηγήτρια παρακολούθησε επίσης σειρά από εργαστήρια και εισηγήσεις Γάλλων και Ελλήνων καθηγητών και ερευνητών.
Την ημερίδα οργάνωσε ο Σύνδεσμος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Ελλάδας υπό την αιγίδα τού Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/teachers-news/35026-eishghsh-se-epimorwtikh-hmerida-55#sigProId4c58c696d7
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/teachers-news/35026-eishghsh-se-epimorwtikh-hmerida-55#sigProId4c58c696d7