Το σεμινάριο, διάρκειας τριών τρίωρων συναντήσεων, διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Π.Ε. Β΄ Αθήνας, διά τής Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας ( Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.).
Τα θέματα των τριών συναντήσεων ήταν τα εξής:
- «Ρητορική τέχνη σημαίνει επικοινωνία: Διαβάζω εκφραστικά, μιλώ αυθόρμητα, επιχειρηματολογώ αποτελεσματικά», με εμψυχώτρια τη Φωτεινή Εγγλέζου, δρα Διδακτικής Γλώσσας και Ρητορικής, διευθύντρια στο 2ο Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, πρόεδρο τού Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.)
- «Από τη λέξη στην αφήγηση και τη δημιουργία ιστοριών μέσα στη σχολική τάξη», με εμψυχωτή τον Δημήτρη Μάλλη, εκπαιδευτικό, αφηγητή, μέλος τού Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.)
- «Θέατρο και επικοινωνία : Η συμβολή τού θεάτρου στη διεύρυνση των γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων μαθητών προσχολικής και σχολικής ηλικίας», με εμψυχώτρια την Ιωάννα Μενδρινού, δρα Θεατρολογίας, νηπιαγωγό, ειδική γραμματέα τού Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.).
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/teachers-news/34156-skeftomai-ekfrazomai-epikoinwnw#sigProIdf9ea9de1b8
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/teachers-news/34156-skeftomai-ekfrazomai-epikoinwnw#sigProIdf9ea9de1b8