α) μέσα από πείραμα πώς δημιουργείται η βροχή,
β) μέσα από διαδραστικό παιχνίδι, σχεδιασμένο από την υπεύθυνη τού Μουσείου, τον κύκλο τού νερού και
γ) εξήγησαν το μορφή τού μορίου του νερού και, μαζί με τους γονείς τους, έφτιαξαν ένα αντίστοιχο μοντέλο.
Με τη νηπιαγωγό τού τμήματος κ. Γιώτα Παππά έπαιξαν σταγονοδρομίες και έφτιαξαν σταυρόλεξο.
Οι μικροί μαθητές με ιδιαίτερη άνεση παρουσίασαν το θέμα τού κύκλου του νερού στους γονείς τους και έζησαν μία πολύ εποικοδομητική και ευχάριστη εμπειρία.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/infrastructure/natural-history-museum/educational-activities/31535-hmera-anoixths-drashs#sigProId01f2089d2a
https://arsakeio.gr/gr/infrastructure/natural-history-museum/educational-activities/31535-hmera-anoixths-drashs#sigProId01f2089d2a