Σύλλογος Διδασκόντων - ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
Διευθύντρια: Βασιλική Ροδοπούλου
Υποδιευθύντριες: Βικτωρία Γεροστάθου (δασκάλα), Μπέττυ Σπυροπούλου (δασκάλα)
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
Χριστίνα Σολακάκη (Α1 τάξη)
Αλίνα Κοκκολάτου (Α2 τάξη)
Μπέττυ Σπυροπούλου (Β1 τάξη)
Νατάσα Κολιοπούλου (Β2 τάξη)
Νικολέττα Δροσοπούλου (Γ1 τάξη)
Μαρία Καλλιαντά ( Γ2 τάξη)
Χριστίνα Συκιώτη (Γ3 τάξη)
Βικτωρία Γεροστάθου (Δ1 τάξη)
Ειρήνη Ζέρβα (Δ2 τάξη)
Χαρίκλεια Γεράνη (Ε1 τάξη)
Μυρτώ Αναγνωστάκη (Ε2 τάξη)
Κατερίνα Βασιλά (ΣΤ1 τάξη)
Άννα Γιαννάκη(ΣΤ2 τάξη)
Γιώργος Πετράκης (ΣΤ3 τάξη)
Αρετή Αδαμοπούλου
Μυρσίνη Βλάχου
ΦΥΣΙΚΗΣ
Ειρήνη Φραγκούλη (Ε΄ τάξη)
Κώστας Χωριανόπουλος (ΣΤ΄ τάξη)
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δήμητρα Δημητροπούλου
Κατερίνα Κυριάκη
Ζωή Μηλιοπούλου
Μαρίζα Μπουρδάκου
Αθανασία Κατσά
Ίρις Ιωακείμ
Εμμανουέλα Σακελλίων
Ασημίνα Παναγιώτου
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Αθηνά Καλλιβρούση
Χριστίνα Βενάρδου
Δέσποινα Χατζηιωάννου
Ειρήνη Αλεξοπούλου
Φλωρεντία Μουζουράκη
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Θεοδώρα Αρταβάνη
Σπυριδούλα Μιχαήλ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μαρατίνα Αθανασίου
Νίκος Mπάρλας
Γεωργία Τσιάκου
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Ευγενία Βοτανοπούλου
Μαρίνα Τζούλη
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
Μυρτώ Ψυχάκη
Άννα Μαρία Κουρμούλη
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μόνικα Κολοκοτρώνη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δήμητρα Ανδριοπούλου
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Ελευθερία Μπρούμου
Β΄ Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ψυχικού
Διεύθυνση: Αρσάκη 1, 154 52 Ψυχικό
τηλ. κέντρο: 210-6755107
Διευθύντρια: κ. Βασιλική Ροδοπούλου
• Εσωτερικό τηλέφωνο Διεύθυνσης: 0214
• e-mail Διεύθυνσης: b-dhm-ps@arsakeio.gr
Γραμματέας: κ. Ελευθερία Μπρούμου
• Εσωτερικό τηλέφωνο Γραμματείας: 0251
• fax: 210-6719082
• e-mail Γραμματείας: b-dhm-ps2@arsakeio.gr
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Προσφορά αγάπης, μήνυμα ελπίδας
![]() Αφίσα: Μεγέθυνση |
![]() Πρόσκληση: Μεγέθυνση |
Δείτε εδώ τις λεπτομέρειες για τη λαχειοφόρο |
Δείτε εδώ την επίσημη ανακοίνωση |
Η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της…
Καθώς πλησιάζει η λήξη της σχολικής χρονιάς έχουν προγραμματιστεί στο Σχολείο μας παρουσιάσεις Διαθεματικών Προγραμμάτων με εξαιρετικό ενδιαφέρον τόσο για τη θεματολογία τους όσο και για τον δημιουργικό, βιωματικό και διεπιστημονικό τρόπο προσέγγισης της γνώσης.
Μέσα από τέτοιου είδους εκδηλώσεις θα μας δοθεί η ευκαιρία να «ταξιδέψουμε» μαζί με τα παιδιά και να γνωρίσουμε την πορεία του ταξιδιού τους μέχρι να φτάσουν στον τελικό προορισμό, μέχρι να καταφέρουν να ανακαλύψουν τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτημάτων:
![]() |
Πατήστε τις εικόνες για μεγέθυνση |
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη |
![]() |
![]() |
![]() |
||
Πατήστε τις εικόνες για να τις μεγεθύνετε |
![]() |
Κλικ στην εικόνα για να δείτε την πρόσκληση |
Διονύσιος Σολωμός! Η αξεπέραστη δύναμη και η μαγεία της Σολωμικής ποίησης γίνεται έμπνευση, δημιουργία για τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικου, οι οποίοι θα παρουσιάσουν επί σκηνής σημαντικά γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης, που προβάλλονται μέσα απ’ το μεγαλόπνοο έργο του εθνικού μας ποιητή, θα δραματοποιήσουν αποσπάσματα από τον «Ύμνον εις την Ελευθερίαν», «τους Ελεύθερους Πολιορκημένους», και τη «Γυναίκα της Ζάκυθος».
Ο Διονύσιος Σολωμός με τη σύνθεση του Ύμνου εις την Ελευθερίαν προβάλλει την πεποίθησή του για την ενότητα του ποιητικού και ιστορικού χρόνου, αφού τα γεγονότα του 1821 εντάσσονται σε μια ακολουθία ελληνικής συνέχειας, ξεκινώντας από τη μυθική αρχαιότητα, με θεμελιακό σύμβολο συνοχής την έννοια και τη μορφή της Ελευθερίας. Ο ποιητής παγιδεύει τη μουσική με σκέψη και με λόγο, για να την αφιερώσει στην Ελευθερία, στην Ελλάδα και τα ιδανικά της, στις γενιές των Ελλήνων που αγωνίζονται για να ανοίγουν τον δρόμο προς την Ελευθερία.
Με τη σύνθεση των Ελευθέρων πολιορκημένων επιχειρεί μια προσφυή σύγκλιση του προσωπικού με το συλλογικό χρέος. Ανυψώνει ένα σπουδαίο ιστορικό γεγονός σε σύμβολο διαχρονικού νοήματος για τη ζωή. Με τα θεμελιακά για τη σολωμική ποίηση αντιθετικά ζεύγη πατρίδα- θάνατος και πνεύμα – σώμα, επιβεβαιώνεται ότι οι Μεσολογγίτες με τον θάνατό τους έδειξαν ότι η ηθική εσωτερική πίστη θριαμβεύει πάνω στα ανθρώπινα, σωματικά όρια.
Οι αξεπέραστοι στίχοι του θα είναι το «‘Ασμα Ασμάτων» των Ελλήνων. Είναι το σύμβολο άκαμπτης θέλησης, αφοσίωσης στην πατρίδα, πίστης στα ιδανικά της ενότητας, της ομοψυχίας, της ισότητας, του δικαίου, της αξιοπρέπειας, της ανεξαρτησίας.
![]() |
![]() |
Κλικ για μεγέθυνση τού προγράμματος |
2 Απριλίου. Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Ημέρα γενεθλίων του Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Αντερσεν. Η γιορτή του βιβλίου!
Πόσο στ’ αλήθεια σημαντικό είναι να αγαπήσουν τα παιδιά το βιβλίο; Μπορεί το σχολείο να αποτελέσει την κινητήριο δύναμη, να καλλιεργήσει την αγάπη αυτή στα παιδιά και να τα κάνει να νιώσουν το διάβασμα ανάγκη και όχι υποχρέωση ;
Στο σχολείο μας το εξωσχολικό βιβλίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής πράξης, καθώς εντάσσεται στο μάθημα της φιλαναγνωσίας και πολλές φορές σχετίζεται με τα διαθεματικά προγράμματα που εκπονούνται. Τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν το βιβλίο και να το θεωρούν ένα πολύτιμο εργαλείο γνώσης. Άλλωστε, το διάβασμα είναι μια από τις αποδοτικότερες πνευματικά ενασχολήσεις για τον άνθρωπο, αφού διαβάζοντας διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες. Επιπλέον, αποτελεί μια προφανή πηγή εμπλουτισμού του λεξιλογίου. Το βιβλίο είναι ένα παράθυρο στη φαντασία και τη σκέψη του παιδιού. Η δύναμη που έχουν οι εικόνες και οι λέξεις επιτρέπουν στο παιδί να ταξιδέψει στον χώρο της φαντασίας, να ονειρευτεί, να σκεφτεί, να επικοινωνήσει με τον εαυτό του, να προσδιορίσει και να κατανοήσει καλύτερα τους άλλους. «Το διάβασμα δεν είναι παρά ένα πέρασμα μέσα από τις σκέψεις, τα αισθήματα, τον κόσμο του κειμένου, για να φτάσει κανείς στον εαυτό του», γράφει η καθηγήτρια Παιδικής Λογοτεχνίας και Νεοελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, κα Άντα Κατσίκη-Γκίβαλου. Επιπρόσθετα, η ανάγνωση βιβλίων καλλιεργεί τη «συναισθηματική αγωγή», ανοίγει απεριόριστα πεδία στοχασμού και κριτικού προβληματισμού, οδηγεί τον αναγνώστη στο να διαμορφώνει στάσεις ζωής και να αναζητά απαντήσεις.
Το βιβλίο ψυχαγωγεί, ηρεμεί, συντροφεύει. Είναι ένας φίλος χωρίς απαιτήσεις, ένας φίλος που μπορούμε να τον επικαλεστούμε κάθε στιγμή. Ας ανοίξουμε λοιπόν το παράθυρο της ψυχής μας και ας αφήσουμε το άσβεστο φως και τη ζεστασιά των βιβλίων να συντροφεύουν τη ζωή μας.