Στόχος της διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών
Στόχος της διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών στα Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία είναι οι μαθητές με την ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να είναι σε θέση να επικοινωνούν με επάρκεια σε δύο ξένες γλώσσες (Αγγλική και Γαλλική ή Γερμανική), να πιστοποιήσουν τη γλωσσομάθεια μέσω της απόκτησης διεθνώς αναγνωρισμένων διπλωμάτων και να γνωρίσουν τον πολιτισμό των αντίστοιχων χωρών, με σκοπό την αμοιβαία κατανόηση, την επικοινωνία και τη συνεργασία μαζί τους.
Η διδασκαλία τής Αγγλικής ξεκινά στα Αρσάκεια - Τοσίτσεια Σχολεία από το Νηπιαγωγείο, ενώ τής Γαλλικής και Γερμανικής από την Γ΄ τάξη τού Δημοτικού. Μέσω της πολύπλευρης προσέγγισης της Ξένης Γλώσσας -ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα, διαθεματικές εργασίες, θεατρικές παραστάσεις, επαφές με σχολεία του εξωτερικού κ.ά.- οι μαθητές μας συνειδητοποιούν τη σημαντική θέση που κατέχει η εκμάθηση ξένων γλωσσών και η κατανόηση ξένων πολιτισμών σε μια πολύγλωσση και πολυπολιτισμική Ευρώπη.
Τα τμήματα των Ξένων Γλωσσών των Αρσακείων – Τοσιτσείων Σχολείων παρακολουθούν τις παιδευτικές εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και αναπροσαρμόζουν τα προγράμματα σπουδών και την εκπαιδευτική διαδικασία αναλόγως, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ανάγκες των μαθητών.
Διαβάστε το έντυπο για τις Ξένες Γλώσσες στα Αρσάκεια Γυμνάσια & Λύκεια |
Διαβάστε το έντυπο για τις Ξένες Γλώσσες στα Αρσάκεια Δημοτικά |
|
Προσομοίωση προφορικών εξετάσεων και προφορικές εξετάσεις από καθηγητές των Πανεπιστημίων Cambridge & Michigan στα Αρσάκεια Σχολεία Λεπτομέρειες και ημερομηνίες |
Χαιρετισμός από το Αγγλικό Τμήμα - Διπλώματα γλωσσομάθειας
Αγαπητοί γονείς και μαθητές,
το Αγγλικό Τμήμα των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων καλωσορίζει τους μαθητές μας και εύχεται μια χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά!
Με την ευκαιρία αυτή θέλουμε να συγχαρούμε θερμά τους μαθητές μας για τις επιτυχίες τους στα διπλώματα γλωσσομάθειας τής Αγγλικής γλώσσας.
Τα σχολεία μας, που φέρουν τον τίτλο τού "Cambridge Awarded School", δικαίωσαν για μια ακόμη φορά τον τίτλο αυτό με υψηλά ποσοστά επιτυχίας.
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
Στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού στο επίπεδο Β2 από τους 41 μαθητές που έδωσαν ECCE (Michigan), την εξεταστική περίοδο τού Μαΐου 2022, πέρασαν οι 34, ποσοστό 82,9%, ενώ από τους 38 μαθητές που έδωσαν FCE (Cambridge) πέρασαν οι 36, ποσοστό 94,7%.
Σο επίπεδο C2 από τους 44 μαθητές που έδωσαν ECPE (Michigan) πέρασαν οι 36, ποσοστό 81,8%, ενώ από τους 26 μαθητές που έδωσαν CPE (Cambridge) πέρασαν οι 17, ποσοστό 65,4%.
Αντίστοιχα, στα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης στο επίπεδο Β2 από τους 34 μαθητές που έδωσαν ECCE (Michigan) πέρασαν οι 31, ποσοστό 91,2%, ενώ από τους 33 μαθητές που έδωσαν FCE (Cambridge) πέρασαν οι 29, ποσοστό 87,9%.
Στο επίπεδο C2, από τους 28 μαθητές που έδωσαν ECPE (Michigan) πέρασαν οι 22, ποσοστό 78,5%, ενώ από τους 11 μαθητές που έδωσαν CPE (Cambridge) πέρασαν οι 5, ποσοστό 45,4%.
Στα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης στο επίπεδο Β2 από τους 12 μαθητές που έδωσαν ECCE (Michigan) πέρασαν και οι 12, ποσοστό 100%, ενώ από τους 15 μαθητές που έδωσαν FCE (Cambridge) πέρασαν οι 14, ποσοστό 93,3%.
Στο επίπεδο C2 από τους 25 μαθητές που έδωσαν ECPE (Michigan) πέρασαν οι 17, ποσοστό 68%, ενώ από τους 3 μαθητές που έδωσαν CPE (Cambridge) πέρασαν και οι 3, ποσοστό 100%.
Στα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας MSU CELC (Β2) πέρασαν οι 2 από τους 3 μαθητές, ποσοστό 66, 6%, και MSU CELP (C2) πέρασαν οι 4 από τους 7 μαθητές, ποσοστό 57,1%.
Αντίστοιχα στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών στο επίπεδο Β2 από τους 3 μαθητές που έδωσαν ECCE (Michigan) πέρασαν και οι 3, ποσοστό 100%, ενώ στο επίπεδο C2 από τους 3 μαθητές που έδωσαν ECPE (Michigan) πέρασαν και οι 3, ποσοστό 100%.
Τέλος, στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων στο επίπεδο Β2 από τους 11 μαθητές που έδωσαν ECCE (Michigan) πέρασαν οι 10, ποσοστό 90,9%, ενώ από τους 18 μαθητές που έδωσαν FCE (Cambridge) πέρασαν οι 16, ποσοστό 88,9%.
Στο επίπεδο C2, από τους 6 μαθητές που έδωσαν ECPE (Michigan) πέρασαν οι 4, ποσοστό 66,6%.
Συγχαίρουμε για ακόμη μια φορά τους μαθητές μας, με τη βεβαιότητα ότι και την καινούργια χρονιά, που αρχίζει, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε όλοι μαζί για την επίτευξη σταθερά υψηλών στόχων.