Ο Σύλλογος Διδασκόντων τού Αρσακείου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο λειτουργίας τής σχολικής μονάδας ως «οργανισμού που μαθαίνει» και εμπέδωσης πνεύματοςς συνεργασίας και ανταλλαγής μορφωτικών αγαθών μεταξύ των καθηγητών- αποφάσισε την πραγματοποίηση ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Το Πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και κινήθηκε προς δύο κατευθύνσεις:
α. ψηφιακό γραμματισμό των καθηγητών
β. στρατηγικές διδασκαλίας και ευρύτερη παιδαγωγική επιμόρφωση.
Αναλυτικότερα:
α. Ο ψηφιακός γραμματισμός, συνολικής διάρκειας 7 ημερών (2 έως 8 Σεπτεμβρίου 2014), οργανώθηκε σε εθελοντική βάση -τόσο από τους επιμορφωτές καθηγητές Πληροφορικής κ. Εμμανουήλ Γεωργάκα και Ολυμπία Σφυρίδου όσο και από τους 20 περίπου επιμορφούμενους καθηγητές των υπολοίπων ειδικοτήτων- και είχε τη μορφή εργαστηρίου (workshop), διάρκειας 2 ωρών κάθε μέρα. Την εποπτεία για την κατάρτιση τού προγράμματος είχε η Συντονίστρια Πληροφορικής κ. Άννα Τζώρτζη.
Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 24 διδακτικές ώρες (12 ώρες επί 2 τμήματα/εργαστήρια).
β. Οι στρατηγικές διδασκαλίας παρουσιάστηκαν στο σύνολο των καθηγητών την τελευταία μέρα τού προγράμματος (9 Σεπτεμβρίου 2014) σε 2 διδακτικές ώρες και αφορούσαν τα εξής:
1. «Τα 6 καπέλα», που παρουσίασαν οι καθηγήτριες κ. Άννα Οικονόμου, Παναγιώτα Οικονόμου (Αγγλικών) και Ολυμπία Σφυρίδου (Πληροφορικής).
2. «Δημιουργία και ενημέρωση ατομικού φακέλου (portfolio) εκπαιδευτικού», που παρουσίασε η καθηγήτρια κ. Αναστασία Πιλωνά.