Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30

Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024 το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικούβραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το ευρωπαϊκό eTwinning έργο "Robotics Tour" από την Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΚΥΥ) της δράσης eTwinning με έδρα τις Βρυξέλλες. Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας απονέμεται σε έργα που πληρούν τα κριτήρια του Πλαισίου Ετικέτας Ποιότητας (Quality Label Framework) και έχουν λάβει υψηλή βαθμολογία. Αυτή η Ετικέτα υπογραμμίζει την αριστεία της εργασίας που πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές και τη συνεργασία των συνεργατών στο έργο, παρέχοντας αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο. Ως αποτέλεσμα της βράβευσης, το eTwinning έργο "Robotics Tour" θα παρουσιαστεί σε ειδικό χώρο στην Ενιαία Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Σχολικής Εκπαίδευσης. Πριν τη βράβευση με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας, το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού είχε βραβευτεί με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το ευρωπαϊκό έργο eTwinning "Robotics Tour" στις 9 Σεπτεμβρίου 2023. Το eTwinning έργο "Robotics Tour" ίδρυσε και συντόνισε η εκπαιδευτικός Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών, Scientix Ambassador, EU CodeWeek Leading Teacher, δρ Κατερίνα Γλέζου, σε στενή συνεργασία με τη συνιδρύτρια τού έργου Iva Naranda, εκπαιδευτικό Πληροφορικής στο σχολείο "II. osnovna škola Čakovec", στην πόλη Čakovec τής Κροατίας. Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές της Ζώνης Ρομποτικής της Β' τάξης Γυμνασίου με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου κατά το σχολικό έτος 2022-2023.


Οι μαθητές μας συνεργάστηκαν με εκπαιδευτικούς και μαθητές άλλων σχολείων από την Ελλάδα, την Κροατία, την Ισπανία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, την Ιορδανία και την Τυνησία. Στο πλαίσιο τού έργου οι μαθητές μέσα από διάφορες παιγνιώδεις δραστηριότητες, πειραματίστηκαν με σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα (όπως Scratch, mBlock, tinkercad), αξιοποίησαν συστήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής (όπως Edison, micro:bit, thymio), και συνεργάστηκαν με τους μαθητές από τα σχολεία-εταίρους για την εξεύρεση λύσεων σε πραγματικά προβλήματα με τη χρήση τής τεχνολογίας, και δημιούργησαν τα δικά τους τεχνουργήματα. Μαθαίνοντας και αναλογιζόμενοι τις προκλήσεις, τις δυνατότητες αλλά και τους κινδύνους τής Τεχνολογίας, καθώς και κανόνες για την ασφαλή χρήση τού διαδικτύου οι μαθητές επεξεργάστηκαν νέες ιδέες για το πώς η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το κοινό καλό και την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων αειφορίας.
Μέσα από αυτήν τη δημιουργική σύμπραξη, παράλληλα με την καλλιέργεια των υπολογιστικών δεξιοτήτων και τής υπολογιστικής σκέψης, αναδείχθηκε η σημασία τής συνεργασίας των λαών, καθώς και τής ανάπτυξης τής επικοινωνίας και τής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από διαφορετικά σχολεία.
Η επικοινωνία και οι δράσεις μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων έγιναν στην αγγλική γλώσσα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε στο twinspace του έργου εδώ, στον συνεργατικό ιστότοπο με τίτλο "eTwinning project 'Robotics Tour'" εδώ, καθώς και στο συνεργατικό Padlet (Schools Activities - eTwinning project "Robotics Tour") εδώ.
Θερμά συγχαρητήρια στην κυρία Γλέζου και σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στο έργο, για την εξαιρετική δουλειά και τη συνεργασία!