Στο πλαίσιο τής συνεργασίας τού Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού με τις Συμβουλευτικές Υπηρεσίες τής ΦΕ, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση τού κ. Παντελή Κατηνιώτη, καθηγητή και Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού, και τής κ. Μαρίας Κούκνη, σχολικής ψυχολόγου, με τους μαθητές και τις μαθήτριες τής Β΄ τάξης. Σκοπός τής συνάντησης αυτής, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2025, ήταν η παροχή συμβουλευτικής στήριξης στους μαθητές και τις μαθήτριες αναφορικά με την αποδοτικότερη οργάνωση τής μελέτης τους και την αποτελεσματική διαχείριση τού χρόνου τους, καθώς και η προαγωγή τής ψυχικής τους υγείας.
Κατά τη διάρκεια τής συνάντησης δόθηκε στα παιδιά η ευκαιρία να μιλήσουν σχετικά με τις ποικίλες απαιτήσεις τής τάξης στην οποία βρίσκονται, τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν, καθώς και για τις μεθόδους μελέτης που χρησιμοποιούν. Επίσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες, που πήραν το λόγο, αναφέρθηκαν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή διαχείριση τού χρόνου τους, καθώς και σε θετικές καθημερινές τους συνήθειες και ενασχολήσεις, που αποτελούν πηγές προσωπικής στήριξης. Επιπλέον, επισημάνθηκαν σε αυτούς από τα μέλη των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών οι διάφοροι παράγοντες που δυσχεραίνουν τις προσπάθειές τους και εντοπίστηκαν δυσλειτουργικές αντιλήψεις σχετικά με τη διαχείριση των ποικίλων υποχρεώσεών τους.
Εν συνεχεία τα παιδιά μίλησαν σχετικά με τους στόχους και τις φιλοδοξίες τους όσον αφορά στη μελλοντική εκπαιδευτική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Τόσο ο κ. Κατηνιώτης όσο και η κ. Κούκνη τους τόνισαν πως τα μέλη των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών βρίσκονται διαρκώς στη διάθεσή τους, προκειμένου να τους υποστηρίξουν στη λήψη των αποφάσεών τους, καθώς και στην πορεία τους προς τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τέλος, μέσα από όλα όσα ειπώθηκαν, αναδείχθηκε η ανάγκη κατάρτισης ενός εξατομικευμένου προγράμματος, το οποίο θα εξασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο μελέτης, αλλά και θα προβλέπει επαρκή χρόνο ξεκούρασης και ενασχόλησης με δραστηριότητες αναψυχής (συναντήσεις με φίλους, συμμετοχή σε αθλητικές, καλλιτεχνικές και κοινωνικές δραστηριότητες, επικοινωνία με τους γονείς κ.ά.).