Μαθητές τής Α΄ τάξης τού Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού είχαν την πρωτοβουλία να δημιουργήσουν ένα προτρεπτικό βίντεο για τον Αρσάκειο Διαγωνισμό Ορθογραφίας, προκειμένου να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των συμμαθητών τους σε αυτόν.
Για τη δημιουργία τού κειμένου τού βίντεο αξιοποιήθηκε η εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης ChatGPT 3.5. Οι μαθητές, με την καθοδήγηση τής Διευθύντριας κ. Μ. Δουζίνα, έθεσαν στην εφαρμογή τις κατάλληλες προτροπές (prompts) και επεξεργάστηκαν κριτικά και δημιουργικά τις απαντήσεις που έλαβαν, προκειμένου να διαμορφωθεί το κείμενο τού βίντεο, προσαρμοσμένο στη δεδομένη επικοινωνιακή περίσταση. Έτσι, πέρα από τη δημιουργικότητα, επιδιώχθηκε η ανάπτυξη τής κριτικής στάσης απέναντι στη συγκεκριμένη εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης.
Το βίντεο επεξεργάστηκε ψηφιακά η Γραμματέας κ. Ν. Τσαντάκη.