Στην αρχή τής συνάντησης δόθηκε στους μαθητές η ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις αγωνίες τους σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις και να μιλήσουν για τους παράγοντες που τους παρεμποδίζουν, καθώς και εκείνους που τους διευκολύνουν στην προσπάθειά τους. Επίσης, μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους κοινούς προβληματισμούς και συζήτησαν σχετικά με τους τρόπους αποτελεσματικής διαχείρισης τού άγχους τους, αλλά και τις μεθόδους αποδοτικής οργάνωσης τής μελέτης τους.
Ο εκπρόσωπος των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών τόνισε στους μαθητές ότι ο χρόνος που απομένει μέχρι τις πανελλαδικές εξετάσεις είναι επαρκής, αρκεί να υπάρξει από την πλευρά τους συστηματοποιημένη μελέτη με ιεράρχηση των προτεραιοτήτων τους βάσει των στόχων που έχουν θέσει. Στη συνέχεια, δόθηκε έμφαση στην αναγκαιότητα κατάρτισης ενός προγράμματος με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή.
Τέλος, αναδείχθηκε η σημασία τής αναζήτησης στήριξης από την οικογένεια, τους φίλους και τους συμμαθητές, ενώ επισημάνθηκαν και ορισμένες βλαβερές συνήθειες (π.χ. περιορισμένες ώρες ύπνου, κατανάλωση πρόχειρου φαγητού και διεγερτικών ροφημάτων, μελέτη χωρίς διάλειμμα).
Την ενημερωτική συνάντηση οργάνωσεκαι υλοποίησε ο Παντελής Κατηνιώτς, σύμβουλος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, με την υποστήριξη τής Διευθύντριας τού Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού κ. Μαρίας Θεοδωρέλου.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-lyceum/ta-nea-mas/events-activities/33835-organwsh-meleths-006#sigProIda2cba876fa
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-lyceum/ta-nea-mas/events-activities/33835-organwsh-meleths-006#sigProIda2cba876fa