Η διδακτική προσέγγιση βασίστηκε σε ασκήσεις που η κ. Μεταλληνού είχε ετοιμάσει σε διάφορες πλατφόρμες ή με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων ή εφαρμογών (Voki, Learningapps, Thinglink, Xwords, Wordart, QrCodes...), που εγκαταστάθηκαν στις ψηφιακές συσκευές τού εργαστηρίου ή των φοιτητών, οι οποίοι αναγνώρισαν ότι η μάθηση μιας ξένης γλώσσας μπορεί να πραγματοποιηθεί πολύ πιο εμπεριστατωμένα και με ευκολότερο τρόπο με την χρήση ψηφιακών μέσων μέσα από μια παιγνιώδη εκπαιδευτική διαδικασία.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-b/ta-nea-mas/teachers-news/38127-ma8hma-germanikwn-sto-glwssiko-kentro-tou-polytexneiou-krhths#sigProId49b2f90841
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-b/ta-nea-mas/teachers-news/38127-ma8hma-germanikwn-sto-glwssiko-kentro-tou-polytexneiou-krhths#sigProId49b2f90841