Η καθηγήτρια Γερμανικών τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Αγγέλα Μεταλληνού παρακολούθησε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο etwinning «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών τής Πληροφορίας και τής Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα», που πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα στις 14, 15 και 16 Νοεμβρίου 2014, στο συνεδριακό κέντρο τού Rio Resort.
Στο συνέδριο δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες etwinners να παρουσιάσουν τα έργα τους, που ενίοτε έχουν βραβευτεί με εθνική ή ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας, να εκθέσουν τον τρόπο με τον οποίο ανέπτυξαν, μαζί με τους Ευρωπαίους συναδέλφους και μαθητές, αυτές τις εποικοδομητικές συνεργασίες και με τι τρόπο (κυρίως με την χρήση των ΤΠΕ) απέδωσαν μέσω τής ασφαλούς πλατφόρμας Twinspace τα έργα τους. Παράλληλα έδωσαν τη δυνατότητα στους χιλιάδες μαθητές που συμμετείχαν στις συνεργατικές εργασίες να έρθουν σε επαφή, καταργώντας σύνορα και αποστάσεις. Κατά τη διάρκεια τού συνεδρίου οργανώθηκαν επίσης workshops, με σκοπό να βοηθήσουν τους καθηγητές να κατανοήσουν και να εμβαθύνουν ακόμα περισσότερο στη διαδικασία δημιουργίας και εκπόνησης έργου etwinning.
Τέλος, έγινε αναφορά σε έναν καινούργιο εκπαιδευτικό θεσμό, το European Schoolnet, μια διεθνή συνεργασία 33 ευρωπαϊκών υπουργείων Παιδείας, το οποίο αναπτύσσει μάθηση για σχολεία, καθηγητές και μαθητές σε ολόκληρη την Ευρώπη, κυρίως υπό τη μορφή διαδικτυακών σεμιναρίων και συναντήσεων, ενώ στις Βρυξέλλες, όπου εδρεύει η Ακαδημία τού European Schoolnet, έχει δημιουργηθεί η «τάξη τού μέλλοντος», στην οποία εκπαιδευτικοί και μαθητές πειραματίζονται πάνω σε καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις.
Για τη σχολική χρονιά 2014-2015 η κ. Μεταλληνού εκπονεί με τους μαθητές των Β΄ και Γ΄ τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο τής ζώνης πολιτισμού, έργο etwinning με τίτλο «Idiomatik». Κατά την εκπόνηση τού προγράμματος θα διερευνηθούν οι ιδιωματισμοί που υπάρχουν στα Ελληνικά που άπτονται τού θέματος «φαγητό», πώς αυτοί αποδίδονται στις τρείς βασικές γλώσσες που οι μαθητές διδάσκονται στα Αρσάκεια Σχολεία και πώς υπάρχουν -αυτούσιοι ή όχι- στις τρεις αυτές γλώσσες. Το πρότζεκτ θα αποδοθεί με όλους τους δυνατούς τρόπους, με εικαστική παρέμβαση, διαδραστικά, με την βοήθεια ΤΠΕ κ.λπ. Απώτερος στόχος όλου τού έργου, στο οποίο συμμετέχουν 15 σχολεία από όλη την Ευρώπη, 30 καθηγητές και περίπου 320 μαθητές, είναι να δημιουργηθεί ένα e-book.