Αρσάκεια Ιωαννίνων

Οι καθηγήτριες Γαλλικών τών Αρσακείων Σχολείων Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πάτρας και Ιωαννίνων συμμετείχαν στη διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα «Défis pour la classe de FLE: culture, numérique, inclusion» (Προκλήσεις στο μάθημα τών Γαλλικών: πολιτισμός, ψηφιακά εργαλεία, συμπερίληψη).



Η επιμορφωτική συνάντηση ξεκίνησε με χαιρετισμό από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Γαλλικών Β΄ Αθήνας και Κυκλάδων, κ. Θεοδώρα Λεονταρίδου, και τη Σύμβουλο Κεντρικής Μακεδονίας και Ηπείρου, κ. Φωστήρα Ιασωνίδου.

Οι εισηγήσεις αφορούσαν σε παιδαγωγικά σενάρια με στόχο την ευαισθητοποίηση στη λογοτεχνία μέσω τής τεχνικής τού ιαπωνικού ποιήματος "haïku" και τής Τεχνητής Νοημοσύνης, την ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων και πρακτικές συμπερίληψης στο μάθημα Γαλλικών.

Πιο αναλυτικά:

Η κ. Φωστήρα Ιασωνίδου ανέλυσε τη δημιουργία haïku στην εισήγησή της "Littérature et Créativité: Une Approche Ludique pour la Classe de FLE" (Λογοτεχνία και δημιουργικότητα: μια παιγνιώδης προσέγγιση στο μάθημα των Γαλλικών).

Η κ. Αθηνά Βαρσαμίδου, από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, παρουσίασε την εισήγηση «Créer des scénarios didactiques numériques: opportunités et défis en classe de FLE» (Δημιουργία διδακτικών ψηφιακών σεναρίων: ευκαιρίες και προκλήσεις στο μάθημα Γαλλικών ως ξένης γλώσσας)

Η κ. Παναγιώτα Γάτση, ερευνήτρια και καθηγήτρια στο ΑΠΘ, παρουσίασε πρακτικές συμπερίληψης, με αφορμή ποικίλες δράσεις πολιτισμού, στην εισήγησή της «Créer un environnement inclusif pour favoriser le développement psychosocial en FLE» (Δημιουργία ενός συμπεριληπτικού περιβάλλοντος για την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη στην τάξη των Γαλλικών ως ξένης γλώσσας).

Η τρίωρη επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2025 και διοργανώθηκε από την Συντονίστρια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τού Γαλλικού Τμήματος, κ. Βασιλική Κοντού, στο πλαίσιο των συνεχών επιμορφωτικών δράσεων των εκπαιδευτικών μας.|

Δείτε εδώ.