Η φιλόλογος τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μ. Δουζίνα συμμετείχε ως εισηγήτρια στα ακόλουθα συνέδρια:
• Νέος Παιδαγωγός (Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2017) με την εισήγηση «Ξεκλειδώνοντας το λογοτεχνικό κείμενο μέσω τής δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής». Στο ίδιο συνέδριο συμμετείχε ως κριτής.
• Πανελλήνιο Συνέδριο «Προγράμματα Σπουδών για ένα δημιουργικό σχολείο» (Αθήνα, 5-6 Μαΐου 2017) με την εισήγηση «Δημιουργική ανάγνωση και γραφή στη λογοτεχνία».
• 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: θεωρία και πράξη. Αναζητώντας το ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο» (Πειραιάς, 19-21 Μαΐου 2017) με την εισήγηση «Πίσω από κλειστές πόρτες…. Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής».
• Συμπόσιο Ποίησης (Πάτρα, 1-2 Ιουλίου 2017) με την ανακοίνωση «Δημιουργική ανάγνωση και γραφή στην ποίηση τού Γ. Δροσίνη».
• 3ο Διεθνές Συνέδριο «Δημιουργική Γραφή» (Κέρκυρα, 6-8 Οκτωβρίου 2017) με την εισήγηση «Η πρόσληψη τής λογοτεχνίας στην Α΄ Γυμνασίου μέσω τής δημιουργικής ανάγνωσης και τής δημιουργικής γραφής».
• 2ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο (Λευκωσία, 28-29 Νοεμβρίου 2017) με την εισήγηση «Λογοτεχνικές συναλλαγές: η δημιουργική ανάγνωση και γραφή στο μάθημα τής Λογοτεχνίας».
• 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Αναζητώντας το τι, το πώς και το γιατί στις τρεις βαθμίδες τής εκπαίδευση» (Δελφοί, 9-11 Μαρτίου 2018) με την εισήγηση «Δημιουργικές κριτικές αναγνώσεις των λογοτεχνικών κειμένων στο Γυμνάσιο».
• Νέος Παιδαγωγός (Αθήνα, 28-29 Απριλίου 2018) με την εισήγηση «Δημιουργική ανάγνωση και γραφή στην ποίηση τού Γ. Ρίτσου». Στο ίδιο συνέδριο συμμετείχε ως κριτής και ως μέλος τού προεδρείου.
Επίσης παρακολούθησε και συμμετείχε στα εργαστήρια Lifelong Readers 2.0 (Workshops LiRe2.0) σχετικά με την ανάπτυξη αναγνωστικών δεξιοτήτων στους μαθητές γυμνασίου και λυκείου με την αξιοποίηση των τεχνολογιών (εκπαιδευτήρια Δούκα, 5 Απριλίου 2017 και 3 Μαΐου 2017).