Η κ. Γλέζου παρουσίασε την εισήγηση «Αξιοποίηση τού συστήματος εκπαιδευτικής Ρομποτικής Edison στη διδακτική πράξη» και οργάνωσε, συντόνισε και παρουσίασε τέσσερα βιωματικά εργαστήρια:
1. Ενσωμάτωση διαδικτυακών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στη διδακτική πράξη – Δημιουργία κοινοτήτων πρακτικής και μάθησης
2. Δραστηριότητες αξιοποίησης τού συστήματος εκπαιδευτικής Ρομποτικής Edison (από κοινού με τον Γιώργο Μπιρμπίλη)
3. Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 1.0 (από κοινού με τις Μαρία Ιωσηφίδου και Αδαμαντία Ξηρίδου)
4. Αξιοποίηση τού εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 2.0 (από κοινού με τις Μαρία Ιωσηφίδου και Αδαμαντία Ξηρίδου).
Στο πλαίσιο τής «Scratch Day in Syros 2017», το Σάββατο 29 Απριλίου 2017 παρουσιάστηκαν εκπαιδευτικά σενάρια, εργαστηριακές δραστηριότητες (tutorials & workshops), προσωπικά έργα καθώς και εργασίες μαθητών στο διαδικτυακό πολυμεσικό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0 (http://scratch.mit.edu/). Ακόμα, παρουσιάστηκαν έργα σε Scratch 2.0 με συνδυαστική αξιοποίηση των εκπαιδευτικών πακέτων Ρομποτικής Lego WeDo 1.0 και 2.0. Σε αυτή τη «γιορτή Scratch Day» -διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό τού MIT Media Lab, Cambridge, Massachusetts, United States- συμμετείχαν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων καθώς και μαθητές δημοτικών σχολείων και γυμνασίων.
Το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ (http://www.e-diktyo.eu/) πραγματοποιήθηκε από τις 28 έως τις 30 Απριλίου 2017 στη Σύρο.
Το Συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα τού ΥΠ.Π.Ε.Θ., 174921/Δ2/19-10-2016 και διοργάνωσαν οι εξής φορείς: Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu), Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» (www.ekped.gr), Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Σύρος (http://www.syros.aegean.gr), Σύλλογος Επιμορφωτών για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών τής Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση, ΣΕΠ - ΤΠΕ@Ε (http://sep-tpe.gr/), Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Νηπιαγωγών για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών τής Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, Π.Ε.E.Ν.Α@ΤΠΕ (www.peena.gr).
Πολλοί εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα παρακολούθησαν το συνέδριο, κατά τη διάρκεια τού οποίου παρουσιάστηκαν 100 περίπου εισηγήσεις σε 4 παράλληλες συνεδρίες και υλοποιήθηκαν συνολικά 28 βιωματικά εργαστήρια.
Για το πρόγραμμα τού Συνεδρίου πατήστε εδώ (http://e-diktyo.eu/wp-content/uploads/2017/04/Programma_Synedriou_Syrou.pdf).
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-a/ta-nea-mas/teachers-news/32615-synedrio-gia-tis-tpe-3#sigProId80fde6309e
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-a/ta-nea-mas/teachers-news/32615-synedrio-gia-tis-tpe-3#sigProId80fde6309e