Η καθηγήτρια Αγγλικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαίρη Μαρίν παρακολούθησε διαδικτυακό σεμινάριο (WEBINAR) με τίτλο “Τhe needs of special populations in the virtual environment” (Οι ανάγκες ειδικών πληθυσμών σε ψηφιακό περιβάλλον). Το σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε, τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014, ήταν προσβάσιμο σε ζωντανή σύνδεση (live-straming) μόνο στους καθηγητές που είχαν παρακολουθήσει τον κύκλο μαθημάτων τού University of California, Irvine, «Performance Assessment in the Virtual Classroom» μέσω τής πλατφόρμας MOOC Coursera.
Η προσκεκλημένη ομιλήτρια Thu Borjas, καθηγήτρια που ειδικεύεται στη διδασκαλία μαθητών με ASD (Autism Spectrum Disorder), απάντησε σε ερωτήσεις γονέων και εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν στη διαδικτυακή διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσίασε επίσης τεχνικές που μπορούν να ενσωματωθούν σε σενάρια διαδικτυακών μαθημάτων για την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και αξιολόγηση αυτών των μαθητών. Ο σύνδεσμος για το video είναι: http://www.youtube.com/watch?v=0dieIbC3Qvw