Πολλοί μαθητές τού Α΄Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού συμμετείχαν με εργασίες τους στο 7ο Παναρσακειακό Μαθητικό Συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 και την Πέμπτη 18 Απριλίου 2019 στα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης.
Οι μαθητές παρουσίασαν με εξαιρετική επιτυχία ποικίλες καινοτόμες εργασίες που εκπόνησαν με την επιστημονική υποστήριξη των υπευθύνων καθηγητών τους.
Οι εργασίες που παρουσιάστηκαν είναι οι ακόλουθες:
Τετάρτη 17 Απριλίου 2019
1. «Δυστοπίες, Άνθρωποι και ψηφία» (εισήγηση).
Πέντε μαθητές τής Β΄ τάξης παρουσίασαν ιστορίες επιστημονικής φαντασίας που δημιούργησαν στον Όμιλο Δημιουργικής Γραφής, με θέμα την επίδραση τής τεχνολογίας στο μέλλον τής ανθρωπότητας.
Υπεύθυνες καθηγήτριες ήταν οι κ. Μαρίλη Δουζίνα και Ελένη Γαλιάνδρα.
2. «Η σύγχρονη τεχνολογία στην υπηρεσία τού Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Μαθητές τής Γ΄ Γυμνασίου σχεδιάζουν και δημιουργούν μια ψηφιακή πλατφόρμα παροχής επαγγελματικών πληροφοριών από γονείς» (εισήγηση).
Δώδεκα μαθητές τής Γ΄ τάξης παρουσίασαν ένα project που αφορούσε στον σχεδιασμό μιας ψηφιακής πλατφόρμας διασύνδεσης με γονείς επαγγελματίες.
Υπεύθυνοι ήταν ο καθηγητής και σύμβουλος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Παντελής Κατηνιώτης και η ψυχολόγος, υπεύθυνη τής Συμβουλευτικής Υπηρεσίας των Αρσακείων – Τοσιτσείων Σχολείων κ. Ξένια Παρασκευοπούλου.
Πέμπτη 18 Απριλίου 2019
3. «The impact of digital technology on teens’ literacy skills» (εισήγηση στα Αγγλικά).
Μαθητές τής Β΄ και τής Γ΄ τάξης σε συνεργασία με μαθητές τού Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού (Κλασικού) και τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού παρουσίασαν την εργασία τους για τη συμβολή τής ψηφιακής τεχνολογίας στην ανάπτυξη των διδακτικών μεθόδων και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων γραμματισμού. Υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η κ. Ευαγγελία Τρούλου.
4. «Εκτός λειτουργίας» (ταινία).
Δεκατέσσερεις μαθητές τής Β΄ και τής Γ΄ τάξης, μέλη τού Κινηματογραφικού Εργαστηρίου τού Α΄Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, πρωταγωνίστησαν σε ταινία μικρού μήκους, η οποία προβλήθηκε στο συνέδριο και είχε ως θέμα την αγωνιώδη προσπάθεια ενός παιδιού, τού Νικόλα, να καταφέρει να λειτουργήσουν τα μηχανήματα ψηφιακής τεχνολογίας με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Υπεύθυνος καθηγητής ήταν ο κ. Κωνσταντίνος Αραμπατζής.
5. «Ψηφιακή τεχνολογία και θρησκείες» (εισήγηση).
Οι μαθητές τού τμήματος Γ΄α παρουσίασαν εργασία τους στην οποία υποστήριξαν πως θρησκεία και ψηφιακή τεχνολογία δεν αποτελούν κατ’ ανάγκην έννοιες ασύμβατες, αλλά ότι η δεύτερη μπορεί να υπηρετήσει τους σκοπούς τής πρώτης.
Υπεύθυνος καθηγητής ήταν ο κ. Γεώργιος Ντόκος.
6. «Ζωντανεύοντας τα απολιθώματα» (βιωματικό εργαστήριο).
Έξι μαθητές τής Β΄ και τής Γ΄ τάξης παρουσίασαν την αναπαράσταση προϊστορικών οργανισμών και βοήθησαν όλους τους ενδιαφερόμενους μαθητές και επισκέπτες να κατανοήσουν τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η ψηφιακή τεχνολογία στους τομείς τής Παλαιοντολογίας και τής Ιστορικής Γεωλογίας.
Υπεύθυνοι καθηγητές ήταν ο κ. Χαρίτων Γραικός και η υπεύθυνη τού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας τής Φ.Ε.κ. Φανή Τριπολιτσιώτου.
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-a/ta-nea-mas/events-activities/39399-to-a-gymnasio-symmetexei-sto-7o-panarsakeiako-ma8htiko-synedrio#sigProIdd5e07361b2