Η μαθήτρια Αλεξάνδρα Θεοδωροπούλου τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού και ο μαθητής Θεοφάνης Αγαμέμνων (Άγης) Καλλιντέρης τής Γ΄ τάξης, μαθητές τής κ. Ξένιας Σιούτη, κατέκτησαν σημαντική διάκριση στον 3ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης "Bebras® GR" (Κάστορας) 2024-2025. Τη διαδικασία τού διαγωνισμού συντόνισαν οι καθηγήτριες Πληροφορικής κ. Αγγελική Μιχαήλ και Ξένια Σιούτη.
Ειδικότερα, η Αλεξάνδρα Θεοδωροπούλου ήρθε πρώτη σε βαθμολογία στο Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού, στην ηλικιακή ομάδα 12-14 (Α΄ και Β΄ τάξεις), και ο Άγης Καλλιντέρης πρώτευσε με την καλύτερη βαθμολογία στο Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού στην ηλικιακή ομάδα 14-16 (Γ΄ τάξη).
Στους διακριθέντες μαθητές δόθηκε πιστοποιητικό διάκρισης με το όνομά τους. Ο διαγωνισμός διεξήχθη στο διάστημα 4-5 Νοεμβρίου 2024 και διοργανώθηκε από το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» και τη Μονάδα Καινοτομίας για τις Γυναίκες, τη Μονάδα Αρχιμήδης και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)», υπό την αιγίδα τής Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας (ΓΓΕΚ).
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές όλων των τάξεων τού Σχολείου μας με πολύ καλές επιδόσεις και διακρίσεις. Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή και την προσπάθειά τους!
Λίγα λόγια για τον διαγωνισμό Υπολογιστικής Σκέψης «Bebras®»:
Ο διαγωνισμός "Bebras®" (προφέρεται «Μπέμπρας» και σημαίνει «Κάστορας» στα Λιθουανικά) ξεκίνησε το 2003 ως ιδέα τής καθηγήτριας κ. Valentina Dagiene τού University of Vilnius τής Λιθουανίας και υλοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2006. Ο διαγωνισμός αποτελεί σήμερα μια διεθνή πρωτοβουλία τής ομώνυμης κοινότητας (Bebras®), με σκοπό την προώθηση τής Πληροφορικής (ή Επιστήμης των Υπολογιστών) και τής Υπολογιστικής Σκέψης μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών όλων των ηλικιών. Διοργανώνεται σε σχολεία, με τη χρήση υπολογιστών, για διάφορες ηλικιακές ομάδες, και υπό την επιτήρηση εκπαιδευτικών. Στον διαγωνισμό συμμετέχουν κάθε χρόνο χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες από 50 και πλέον χώρες. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διοργανώθηκε για πρώτη φορά, πιλοτικά, το 2019 από το Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής (LTEE lab) τού Πανεπιστημίου Αιγαίου.