Με αφορμή τη διακόσμηση τού διαδρόμου τής Α΄ τάξης από τη Διευθύντρια τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού κ. Στέλλα Νάκη με πίνακες σπουδαίων ζωγράφων, τα παιδιά τού Α΄2 τμήματος ήρθαν με τον δικό τους, ξεχωριστό τρόπο σε επαφή με την τέχνη:
"Σήμερα είχαμε μάθημα με τον κ. Καργάκο. Περιμέναμε να κάνουμε απλό μάθημα, αλλά ο κ. Καργάκος είχε άλλη ιδέα. Χωριστήκαμε σε ομάδες και περιγράψαμε ο καθένας με μια λέξη τους 4 πίνακες με τους οποίους στόλισε τον διάδρομο τής Α΄ τάξης η Διευθύντριά μας κ. Στέλλα Νάκη. Ο αγαπημένος μας πίνακας ήταν τού Kadinsky. Ήταν αφηρημένος, αλλά προκαλούσε διαφορετικά συναισθήματα για τον καθένα, όπως ελευθερία, απορία, αμηχανία αλλά και άγχος. Ο δεύτερος πίνακας, τού Gustav Klimt, είχε μια παιδικότητα που μας έφερνε νοσταλγία, έρωτα και περιέργεια. Ο πίνακας τού Claude Monet απηχούσε έναν αέρα χαράς, ενθουσιασμού, στοργής, ομορφιάς και, το σημαντικότερο, γαλήνης. Ο τελευταίος πίνακας τού Matisse, προκάλεσε έντονα συναισθήματα σε όλους μας. Η δυσφορία κυριάρχησε, αλλά έντονη ήταν η αρμονία, η περιέργεια και η στατικότητα."
Άκης Καρκέλης, Βασίλης Μώρος, Ασημίνα Μαντζιώρη, Λαγάς Κωνσταντίνος, Βίβιαν Κάβουρα
"Ο πίνακας τού Kandinsky μάς δημιούργησε μικτά συναισθήματα μέσα στα οποία κυριαρχούσαν το άγχος, η περιέργεια και μία ενέργεια που αντιπροσωπεύει το χάος.
Ο πίνακας τού Gustav Klimt δεν προκαλεί τόσο έντονα συναισθήματα. Αντ' αυτού, μόλις τον είδαμε κυριάρχησαν συναισθήματα ηρεμίας, γαλήνης, χαλάρωσης και λίγης μοναξιάς.
Ο τρίτος πίνακας, τού Monet, μπορεί να χαρακτηριστεί πιο χαρμόσυνος, αφού σε όλους μας θύμισε την ευφορία, τη γαλήνη, την ειρήνη, την ελευθερία και γενικότερα τη χαρά.
Στον τέταρτο και τελευταίο πίνακα τού Matisse, στον οποίο κυριαρχούσε το κόκκινο, κυριάρχησαν και σε εμάς έντονα συναισθήματα, θυμού, θάρρους, άγχους, αγωνίας έως και αντιπαλότητας."
Κεσκιλίδη Ερμίνα, Κουντούρης Γιώργος, Κυριάκου Σταματίνα, Μπαμπίλη Κωνσταντίνα, Μεταλλήνου Ζωζώ
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-high-school-b/ta-nea-mas/events-activities/53596-i-texni-stin-porta-mas#sigProIda128772c37