Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024, από τις 13.30 έως τις 17.30., μαθητές τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, συνοδευόμενοι από τη Διευθύντρια δρα Στέλλα Νάκη και τις καθηγήτριές τους κ. Ειρήνη Τσαντάκη και Δήμητρα Χατζηαγγελάκη, παρακολούθησαν, στο Αμφιθέατρο «Δημήτρης Παντερμαλής» τού Μουσείου τής Ακρόπολης, επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Χρηματοοικονομική γνώση από το Δημοτικό - Πρόγραμμα @ξία», μετά από πρόσκληση τού καθηγητή Χρηματοοικονομικής στο ΠΑ.ΠΕΙ. και προέδρου τού Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού κ. Νικολάου Φίλιππα.
Στην ημερίδα συμμετείχαν ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστής Χατζηδάκης, ο Διοικητής τής Τράπεζας τής Ελλάδος κ. Γιάννης Στουρνάρας, η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζέττα Μακρή, ο Σύμβουλος Πολιτικής τού ΟΟΣΑ κ. A. Grifoni και η Επόπτρια τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας δρ Νέλλη Παππά.
Στην ομιλία της η επόπτρια τής Φ.Ε. μίλησε για τη σημασία τού χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τονίζοντας, ταυτόχρονα, τη σημαντική συμβολή των ιστορικών Σχολείων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας στην εκπαίδευση και παιδεία των νέων για 188 χρόνια. Υπογράμμισε, επίσης, ότι τα Σχολεία τής Φ.Ε., πέραν τής ανθρωπιστικής παιδείας που προσφέρουν στους νέους και τις νέες για περίπου δύο αιώνες, μετεξελίσσονται διαρκώς και παρέχουν μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες τής διαρκώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας.
Συμμετείχαν οι μαθητές: Γεωργαντέλη Μαρία, Δαλακίδης Δημήτριος-Αριστείδης, Ζωγράφου Ζωή και Συρίγος Αναστάσιος από την Α΄ τάξη, Πανταζάτου-Λιβιέρ Αγγελική, Πανταζόπουλος Κωνσταντίνος-Ιωάννης, Πουφινά Αγγελική, Τομπούλογλου Γρηγόριος-Χρήστος και Τομπούλογλου Φωτεινή-Μαριάνθη από τη Β΄ τάξη, και Ηλιόπουλος Έκτωρ-Γεώργιος και Κουτσούκος Ανδρέας, από την Γ΄ τάξη.
Η παρούσα δράση πραγματοποιήθηκε μετά από πρωτοβουλία τής δρος Δήμητρας Χατζηαγγελάκη, που είναι μέλος τής Συμβουλευτικής Επιτροπής τού Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού και συνεργάστηκε με την επόπτρια τής Φ.Ε. δρα Νέλλη Παππά για τη μελέτη τής σημασίας τού χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.