Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών, οι μαθητές και μαθήτριες τού τμήματος DALF τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού παρουσίασαν την άποψή τους σχετικά με την επιρροή τής Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκμάθηση ξένων γλωσσών.
Με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους κ. Β. Κοντού ανέλυσαν διάφορες πτυχές τής Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση και της εφαρμογής σχετικών εργαλείων. Μελετώντας υλικό από συγκεκριμένες ιστοσελίδες, έγραψαν ένα άρθρο για τα υπέρ και τα κατά τής εκμάθησης ξένων γλωσσών μέσω τής Τεχνητής Νοημοσύνης.
Συμμετείχαν, επίσης, στη δημοσκόπηση τού Ευρωπαϊκού Κέντρου για τις Γλώσσες (Centre Européen pour les langues vivantes) τού Συμβουλίου τής Ευρώπης, με θέμα "Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που θα έδινες σε κάποιον που ξεκινά να μαθαίνει μια ξένη γλώσσα;".
Δείτε εδώ τις εργασίες των μαθητών και μαθητριών.