Αρσάκεια Ιωαννίνων

Το πρόγραμμα Οικονομικής Εκπαίδευσης, που πραγματοποιεί το Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού, ολοκληρώθηκε με επιτυχία για το σχολικό έτος 2023-2024. Το Σχολείο, συνεχίζοντας την παράδοση να προσφέρει στους μαθητές του μια ευρύτερη παιδεία, απαραίτητη στη διαμόρφωση μιας πολύμορφης προσωπικότητας, ικανής να ανταποκριθεί στο σύνθετο, μεταβαλλόμενο και γεμάτο προκλήσεις σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, ανέλαβε για μία ακόμη χρονιά την πραγματοποίηση τού εν λόγω προγράμματος.

Η αξιολόγηση τού προγράμματος πραγματοποιήθηκε για τους μαθητές και τις μαθήτριες τής Α΄ τάξης με τη διεξαγωγή quiz, τη Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024. Οι μαθητές και οι μαθήτριες που αρίστευσαν είναι οι:
Αλβανός Ταξιάρχης-Δημήτριος, Βαβουράκης Παντελής-Μάριος, Βαγγελάτου Σταυρούλα, Διγενή Σεβαστή-Μικαέλα, Δόγα Ελένη, Ζαρρή Μαρία, Ιωαννίδη Μάρθα, Μουζιούρα Έλενα, Πανταζάτου-Λιβιέρ Αγγελική, Πανταζόπουλος Κωνσταντίνος-Ιωάννης, Παπαδόπουλος Αλέξανδρος-Τζανέτος, Παπαπασχάλη Αικατερίνη, Παταργιά-Γρηγοράτου Αλεξάνδρα, Πόταρη Παμφίλη, Πουφινά Αγγελική, Τζαμτζής Ανδρέας, Χαραλαμπάκης Εμμανουήλ, Χριστόφιλος Γεώργιος και Χαβέλα Αγγελική. Η βράβευση των μαθητών και των μαθητριών θα πραγματοποιηθεί, στο Θέατρο των Αρσακείων Σχολείων, το προσεχές διάστημα.

Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες η οικονομική εκπαίδευση συμβάλλει στη χρηματοοικονομική ασφάλεια των πολιτών και στη δημιουργία ενός χρηματοοικονομικά εγγράμματου πληθυσμού, ικανού να κατανοεί τις χρηματοοικονομικές έννοιες, να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους οικονομικούς του πόρους και να αντιλαμβάνεται το κοινωνικο-οικονομικό γίγνεσθαι. Μέσω τού συγκεκριμένου προγράμματος στοχεύουμε στον «οικονομικό αλφαβητισμό» των μαθητών (financial literacy) για την απόκτηση μιας θετικής χρηματοοικονομικής νοοτροπίας, σημαντικής για την εξασφάλιση τής οικονομικής τους ευημερίας.

Υπεύθυνες τού προγράμματος είναι οι καθηγήτριες: κ. Δήμητρα Χατζηαγγελάκη και κ. Ειρήνη Τσαντάκη, καθηγήτριες Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών. Η κ. Δήμητρα Ραμπαούνη, καθηγήτρια Πληροφορικής, είναι υπεύθυνη για την τεχνολογική υποστήριξη τού έργου.