Στο πλαίσιο τού μαθήματος των Θρησκευτικών στην Α΄ και Β΄ τάξη τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, η υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Χρυσάνθη Βαβέτση πραγματοποίησε διδακτική παρέμβαση σχετικά με την αντιμετώπιση διλημματικών καταστάσεων και τη μελέτη περίπτωσης θεμάτων που απασχολούν συχνά τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Κατά τη διδακτική παρέμβαση, μέσω σύγχρονων διδακτικών τεχνικών, οι σχολικές ομάδες των δύο τάξεων επεξεργάστηκαν το φαινόμενο των μικροκλοπών.
Χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές όπως: «διάδρομος συνείδησης», «μελέτη περίπτωσης» και debate.
Η παρέμβαση συνδέεται με την έννοια τής μετάνοιας και τη σημασία της.
Τα παιδιά εκφράστηκαν και καθοδηγήθηκαν ώστε να κατανοήσουν πώς μπορούν να αντιμετωπίσουν καταστάσεις που, δυστυχώς, προκύπτουν καθημερινά στη ζωή μας.